Konnis Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Heisann. Er på utkikk etter en liten, men god tv jeg kan ha på gutterommet. TV'en vil henge på en vegg rundt 1,5m unna sitteplassen () Med en gitar på den ene siden og klesskap på den andre er det litt plassproblemer, derfor helst under 26". Må ha ihvertfall HD-ready, ettersom jeg helst vil utnytte PS3'en min litt ihvertfall*. Prisklassen er opp til 5000kr. Åpen for flere forslag, men bør helst være av en litt kjent produsent og det skal være grei bildekvalitet (om det er mulig å få det i dette prissjiktet. Om ikke, kjøper jeg ikke noe. Skal ikke ha noe drit). Vet ikke så mye om tv, men viktig å ikke ha etterslep på bildet når spillere skal drepes i COD4. Tven må heller ikke stikke veldig langt ut av veggen. * Er det merkbar forskjell på 720p og 1080p oppløsning når tv-en er 26" og mindre? Har sett litt på følgende tv: Samsung LE26A330 På forhånd takk for svar! Endret 15. juli 2008 av Konnis Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Heisann. Er på utkikk etter en liten, men god tv jeg kan ha på gutterommet. TV'en vil henge på en vegg rundt 1,5m unna sitteplassen () Med en gitar på den ene siden og klesskap på den andre er det litt plassproblemer, derfor helst under 26". Må ha ihvertfall HD-ready, ettersom jeg helst vil utnytte PS3'en min litt ihvertfall*. Prisklassen er opp til 5000kr. Åpen for flere forslag, men bør helst være av en litt kjent produsent og det skal være grei bildekvalitet (om det er mulig å få det i dette prissjiktet. Om ikke, kjøper jeg ikke noe. Skal ikke ha noe drit). Vet ikke så mye om tv, men viktig å ikke ha etterslep på bildet når spillere skal drepes i COD4. Tven må heller ikke stikke veldig langt ut av veggen. * Er det merkbar forskjell på 720p og 1080p oppløsning når tv-en er 26" og mindre? Har sett litt på følgende tv: Samsung LE26A330 På forhånd takk for svar! På 26" så vil du ikke se forskjell på 1080P eller 720P. Hvis noen skulle komme til å påstå det så er de rimelig langt ute. Det finnes en del tv-er i prisklassen du nevner! Legger inn noen linker: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...T8AAAEOEOI03xiL http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...T8AAAEOEOI03xiL Av disse er nok Sonyen det beste valget! Det er 1000 kroner over budsjettet ditt, men det er nok verd det... Endret 17. juli 2008 av Bava Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Må først hjem og måle litt, for å se hva jeg faktisk har plass til. Sonyen ble kanskje litt dyr, må jo ha veggfeste i tillegg osv Og Jada-jada: Jada, jeg vet hva en bump er Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Må først hjem og måle litt, for å se hva jeg faktisk har plass til. Sonyen ble kanskje litt dyr, må jo ha veggfeste i tillegg osv Og Jada-jada: Jada, jeg vet hva en bump er Da vet du kanskje at det skal gå minst 24 timer før dette skal gjøres og da NEI Da vet nok ikke du at etter kl 00.00 så er det en ny dato, så 00.43 16/7 er faktisk 41-42timer før han bumpa 18.33 17/7 om jeg ikke tar helt feil. On topic: her har du jo noen 20-26" ihvertfall Endret 18. juli 2008 av Christoffer99 Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Har sett litt på denne nå: Samsung T240HD TV Men.. det er kanskje ikke en dedikert tv? Er litt skeptisk til oppløsningen, selv om det stod "Full HD 1080p" på den i butikken, og at den stod sammen med tv-ene... EDIT: Men Samsung kaller det en HDTV http://www.samsung.com/no/consumer/detail/...24TDDSUV/EN#img Endret 21. juli 2008 av Konnis Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Har funnet ut at jeg kanskje bør ha en 23" tv. Noe spesielt i denne størrelsen som er å anbefale? Helst TV'er der høytallerne er under skjermen. Må være mulighet for å henge opp tven på veggen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå