newcom Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hei.. er det noen andre som skal til Ørland i luftvernartilleribataljonen 18 august el? Lenke til kommentar
camsi89 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hei. Jeg skal på Rekruttskolen På Ørland Hovedflystasjon 18.aug. Luftvern it is Hvem er du da? Trønderjente 18 år. Lenke til kommentar
ShareFun Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Haha, kos dere på plassen med sucky utesteder og grusom lokalbefolkning er glad jeg flytter derfra om noen dager. Leiren er også noe trist, men velferden er OK, og treningssenteret har sin egen sjarm. Lenke til kommentar
camsi89 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Syns det virker som en trivelig leir jeg Har vært der på besøk noen ganger. Det blir i allefall kult å bli kjent med masse nye folk ;P Lenke til kommentar
newcom Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Haha, kos dere på plassen med sucky utesteder og grusom lokalbefolkning er glad jeg flytter derfra om noen dager. Leiren er også noe trist, men velferden er OK, og treningssenteret har sin egen sjarm. Er ikke så langt unna Trondheim by heller, så det burde gå... Hva mener du med egen sjarm, er det dårlig? Lenke til kommentar
victorystone Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg skal også dit 18. august! Har forøvrig fått permisjon allerede første helga da.. Søstern skal gifte seg.. Opp og ned og opp igjen.. Vil gjerne høre erfaringer fra folk som har vært der! Og et viktig spørsmål: flybussen fra værnes, stopper den noe sted i nærheten av pirterminalen? hva heter i såfall holdeplassen? Lenke til kommentar
8ball Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hopp av på bussterminalen i Trondheim (rødt kryss), så følger du bare rød tråd Kanskje en 10min gåtur Lenke til kommentar
ShareFun Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Er ikke så langt unna Trondheim by heller, så det burde gå...Hva mener du med egen sjarm, er det dårlig? Reise til Trondheim kan bli dyrt i lengden. I følge enkelte, så er treningssenteret det dårligste i forsvaret. Men jeg har trent der i 3 år, og elsker det. De fleste rekruttene på Ørland ser ut til å ha hatt en fin tid. Lenke til kommentar
victorystone Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Nå er det en uke igjen folkens... Ingen flere som har noen erfaringer herfra å dele? Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Ye, ska inn der 18 aug. Gutt 18 fra Bergen. Litt bummer d ene innlegget der. Hadde håpt på ett bra treningsrom. Er i elendig form og tenkte å gjøre noe med d i militæret. Hehe. Endret 12. august 2008 av Mottiman Lenke til kommentar
victorystone Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Ye, ska inn der 18 aug. Gutt 18 fra Bergen. Litt bummer d ene innlegget der. Hadde håpt på ett bra treningsrom. Er i elendig form og tenkte å gjøre noe med d i militæret. Hehe. Jammen da er vi to! To dager igjen nå.. kjenner at spenningen begynner å melde seg nå... skal bli godt å gjøre noe totalt annet et år.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå