Iguil Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Heia! Siden denne tråden har dødd litt tenkte jeg å kvikne den litt til liv igjen. Vi har ikke gitt opp planene om et LAN-party i år, og tanken er da høstferien! Satser på å kunne komme tilbake med endelig informasjon i neste uke. Stay tuned! // Brynjar Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Og for de som måtte ha lyst på en liten tur til Brøttum, så satser vi på å arrangere BrøttumLAN helga 31. oktober til 2. november. Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 kan du gi oss mer info iceman? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Gi oss et par uker, så kommer det litt mer ordentlig informasjon på hjemmesida BrøttumLAN.com, er et par formaliteter som må på plass. Satser på våre vanlige ca 78 plasser, og stand fra Gamezone igjen. Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Da har CoreLAN mer informasjon: CoreLAN 2008-forumtråd. Lokasjon ble som noen trodde den eminente tennishallen i Gjøvik. Lenke til kommentar
sanka Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Mange her som virker intresserte i lan, men så vidt jeg har hørt og lest på www.corelan.no , har det komme få påmeldinger! Får håpe at folk melder seg på, slik at det blir lan i år ! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Det er merkelig, for tidligere i tråden og andre steder (undersøkelser o.l.) var folk veldig interesserte! Og da vil vi jo arrangere et party når folk er såpass interesserte, men ender opp med "dårlig rykte" fordi vi avlyser når folk "bailer". Jeg synes dette er veldig dumt, og det gir ikke akkurat lyst til å prøve å arrangere flere litt større arrangement.. Lenke til kommentar
marius-ghost Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Det er merkelig, for tidligere i tråden og andre steder (undersøkelser o.l.) var folk veldig interesserte! Og da vil vi jo arrangere et party når folk er såpass interesserte, men ender opp med "dårlig rykte" fordi vi avlyser når folk "bailer". Jeg synes dette er veldig dumt, og det gir ikke akkurat lyst til å prøve å arrangere flere litt større arrangement.. Ja det er rart, men håper det kommer flere påmeldinger... prøver å reklamere litt rundt om kring nå.... -ghost- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå