ovinn Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hei Nevn alle LAN dere vet om, store som små i Lillehammer og Gjøvik-området! Prøver å få en oversikt over hvilke LAN som arrangeres i området, men er ikke så lett. Hadde vært kjempefint hvis noen vet dette! Mvh Øyvind Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 http://www.corelan.no <-- Et "lite" (ca 160 stk i følge dem) LAN i gymmsalen på Vardal Ungdomsskole utenfor Gjøvik. Ellers så hadde vi her på Gjøvik ett litt større LAN , ca 250 stk, "Suntime Gathering" (søk etter det her), men det var vel det siste i 2006 tror jeg... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Suntime var det jeg mente jeg husket ja! Det arrangeres ikke mer? Bor du i Gjøvik eller rundt? Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Nei, er ganske sikker på at det ikke har blitt arrangert på en stund (2006). Det er lenger siden jeg deltok på det. From: Gjøvik Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Ok. Vurderer å kjøre på med LAN i Gjøvik i nærmeste fremtid, derfor jeg driver å undersøker litt Du vet ikke tilfeldigvis om en barneskole som har fått ny gymsal? Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Er nok ikke så oppdatert på gymsaler nei. Men Suntime Gathering ble arrangert i Kallerudhallen (idrettshall). Fin-fint til medium-size LAN's. Suntime var på ca 250 deltagere. Fine garderober, og jeg mener å huske at Suntime brukte en av squash-hallene til kinosal Nå har ikke jeg vært så interessert i å dra på LAN utenom TG de siste åra, men jeg tror kanskje at folk rundt her er litt sultefora på et skikkelig lokalt LAN med litt eldre målgruppe. Ble litt vakuum etter Suntime. CoreLAN som jeg linka til er stort sett ungdomsskole-elever... Hva legger du i "Vurderer å kjøre på med LAN" egentlig? Hvem? Størrelse? Details please Lenke til kommentar
Camron Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Gjøvik Videregående Skole har jo en splitter ny gymsal. Ellers er vel den største og kanskje beste Kallerud-hallen. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Skjønner skjønner, jeg og et par kompiser har lyst til å prøve å arrangere LAN i Gjøvik da vi ikke har hørt så mye om mellomstore LAN der på en stund, det var egentlig en tanke som slo oss tidligere i dag og jeg har undersøkt litt nærmere. Størrelse er uvisst, det kommer ann på lokaler og pågang fra deltakere Jeg bor for tiden i Øyer, men en kompis av meg bor i Gjøvik nå og jeg luftet ideen for han og det hørtes interessant ut. Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hei! Vil bare få kommentere litt ang. CoreLAN CoreLAN arrangeres ikke lenger på Vardal Ungdomsskole, og det er heller ikke et arrangement rettet primært mot skoleelever. Hvor vi arrangerer 2008-arrangementet er dog enda ikke fastsatt. Lenke til kommentar
Vetle-Noreng Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 ØyerLAN og LillehammerLAN er jo to LAN da, men LillehammerLAN blir nopk ikke i år, og ØyerLAN ble avslyst? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 LillehammerLAN blir ikke i år nei. Øyer LAN måtte vi avlyse pga for få påmeldte, desverre Hadde sett frem til det, men det hadde jo noe med årstiden å gjøre. Uansett, det måtte prøves og vi faila. En erfaring rikere. Lenke til kommentar
Vetle-Noreng Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jepp. Var du i Crewet? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Sitter i Core (Arrangørene). Deter meget mulig flere hadde meldt seg på de to neste ukene før LANet, men vi måtte ha en sikkerhetsmargin så vi ikke gikk personlig konkurs på det Lenke til kommentar
Vetle-Noreng Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jepp. Litt off-topic, men hva heter du? xD Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Er øyer-LAN i år avlyst? Når var det det egentlig skulle vært igjen? Har også hørt noe rykter om at de skulle lage i stand noe i Kringsjåhallen/tennishallen i Lillehammer. . . Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Vi satser på et mindre utover høsten/vinteren, men det i sommer er avlyst ja.. Vet du hvem som hadde planer om Kringsjåhallen/Tennishallen? Jeg med noen andre snuste litt på de plassene for et år siden ellerno skjønner du Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Vi arrangerer da et BrøttumLAN hver høst/vinter. Lenke til kommentar
sanka Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hadde vært bra med et lan på gjøvik/lillehammer ja! Hadde vært bra med et ordentlig bra lan denne høsten! Vil forresten anbefale kallerudhallen til lan..Har noen andre forslag også: Gjøvik-regionen: -Kallerudhallen (anbefales) - Dokkahallen - Totenhallen - Nye gymsalen til gjøvik vgs - Gjøvik Fjellhall (blir vel for dyr) - Tennishallen? - Raufosshallen Lillehammer-regionen: - Tretten idrettshall - Jorekstad Hallen Fler kommer jeg ikke på.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Jepp, skal prøve å få til et arrangement i løpet av høsten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå