Amberlamps Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hei. Prøver den medfølgende scart kabelen som fulgte med ps3'n, men den funker ikke på tv'n. Noen som vet hva det kan være?? Trenger svar umiddelbart. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Har ikke ps3 selv, men kan det hende at du har brukt maskinen på en hdtv før og at maskinen er stilt inn på det? på xbox er det en bryter på ledningen som man kan switche mellom hd og vanlig med. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Burde fungere, prøvd å slått av og på maskinen mens tv'en står på riktig kanal? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Burde fungere, prøvd å slått av og på maskinen mens tv'en står på riktig kanal? Prøvde det nå, inget resultat. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Har HDMI inngang på pc'n, men vet noen hvordan jeg bruker den som skjerm da? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Har HDMI inngang på pc'n, men vet noen hvordan jeg bruker den som skjerm da? Er dette ut eller inngang? Om det er laptop eller vanlig? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Dette er en utrolig tåpelig løsning av Sony! På 360'n vrir jeg på en knapp mellom HD og vanlig tv på ledningen, men nå måtte jeg altså ta med meg alt til ps3'n, koble til hd-tv, for så å forandre innstillingene på ps3'n. Dette er tåpelig! Endret 15. juli 2008 av DSG Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Ut av esken er det scart PS3en bruker. Mulig du har fått en som har vært testet med HDMI i butikken, da holder du inne på-knappen i mange sekunder, så får du scart igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå