Gå til innhold

Tool - Kommer de til Norge snart?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg oppdaget Tool i sommer i fjor, og rakk derfor ikke å få med meg de på Øya-festivalen.

Jeg har siden det sjekket flere steder om de snart kommer til Norge, men jeg har ikke kommet over noe. Er det noen som vet om de kommer snart? Syns det er rart at hvis de ikke kommer i år, når de har vært her i 2007, 2006 osv.

Tool er blandt mine favoritter på spillelisten min, og jeg har stor tro på at de ville gjort et konge show på Valle Hovin eller noe. (Kanskje ikke nok fans i Norge?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Skulle gjerne hatt Tool til Norge, men tviler på at de kommer i år også. Det ville vært rart om de kom i år, ettersom de har vært her de to foregående årene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
og jeg har stor tro på at de ville gjort et konge show på Valle Hovin eller noe. (Kanskje ikke nok fans i Norge?)

Tool er nok ikke noe Valle Hovin-band, nei. Tror nok kanskje ikke de er Oslo Spektrum-band heller.

Lenke til kommentar
de driver vell med et nytt album nå. Så tror ikke de kommer på en stund. Er ikke sikker da

Ja, hørte om det. Håper de rekker oss neste år da! :D

Egentlig synd at de ikke har så mange fans i Norge. Håper ikke de føler at det er få blandt oss som hører på de. Hvor mange fans tror dere de kunne trukket til en konsert? :)

Lenke til kommentar

Det er jo vanslig å si. Men jeg har fått inntrykk av at tool har uvanlig mange trofaste fans. Altså fans som reiser land og strand for å se dem. Tror ikke de ville hatt stor problemer for å fylle opp Spektrum.

Leste en artikkel om at de ikke ville at det skulle bli for langt mellomrom mellom 10 000 days og neste album siden de begynte å dra på åra(?). Får håpe de ikke bruker 5år denne gangen.

Edit: http://www.musikknyheter.no/news/2578

Endret av halvoralex
Lenke til kommentar
Det er jo vanslig å si. Men jeg har fått inntrykk av at tool har uvanlig mange trofaste fans. Altså fans som reiser land og strand for å se dem. Tror ikke de ville hatt stor problemer for å fylle opp Spektrum.

Leste en artikkel om at de ikke ville at det skulle bli for langt mellomrom mellom 10 000 days og neste album siden de begynte å dra på åra(?). Får håpe de ikke bruker 5år denne gangen.

Edit: http://www.musikknyheter.no/news/2578

Det å se Tool live er nok litt mer spesielt enn å se Iron Maiden(for å ta det som et eksempel), så om Tool spiller i Oslo Spektrum, så kommer det sikkert folk fra hele Norge, og kanskje fyller opp(har ikke peiling på hvor mange fans det er i Norge).

Ja, de begynner jo å ta på åra, Maynard James Keenan er jo 44 år gammel eller noe. Er jo konge at de holder på med et nytt album, men jeg håper ikke vi må vente 5 år for å se de i Norge! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...