Treblad Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Har vi sett Gladiator? Isåfall...hva synes vi om den? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Blant verdens beste filmer Lenke til kommentar
christt Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Kongefilm... Det er vel snakk om en 2'er også har jeg hørt... Lenke til kommentar
KAS Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Har filmen på dvd og soundtracket på cd Lenke til kommentar
angelique__ Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 vet ikke helt om jeg skal poste dette , men jeg har bare soundtracket . det blir vel til at jeg kjøper filmen også når jeg får litt bedre råd :wink: Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Den siste sangen (tror jeg) på soundtracket er kongelig! "Now We Are Free"! Den og "The Battle" er de aller beste! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Seff er den konge. Men korfor spør du om bare det? Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Så den tre ganger på kino!! Sier vel sitt.... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 Den siste sangen (tror jeg) på soundtracket er kongelig! "Now We Are Free"!Den og "The Battle" er de aller beste! Ohhh yeah!! Helt enig!! :D:D:D Men angående en 2'er av filmen...noen som vet om en kilde jeg kan lese om dette? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Har vi sett Gladiator? Isåfall...hva synes vi om den? Hmm, litt vanskelig å uttale oss på deres vegne da, dere vet vel best selv hva dere synes om den?? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 Har vi sett Gladiator? Isåfall...hva synes vi om den? Hmm, litt vanskelig å uttale oss på deres vegne da, dere vet vel best selv hva dere synes om den?? Hehe. Det er en talemåte. Vi som for over 2 i Norsk på skolen vet hva jeg mener med det. Har du aldri hørt leger snakke? :wink: Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Har vi sett Gladiator? Isåfall...hva synes vi om den? Hmm, litt vanskelig å uttale oss på deres vegne da, dere vet vel best selv hva dere synes om den?? Hehe. Det er en talemåte. Vi som for over 2 i Norsk på skolen vet hva jeg mener med det. Har du aldri hørt leger snakke? :wink: I know Kunne bare ikke dy meg! Må alltid kverulere litt når dette dukker opp . Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Har filmen på dvd og soundtracket på cd Har 2-disc R1 Signature Edition og begge score-cdene. Hans Zimmer og Lisa Gerrard er rett og slett |_33+. Filmen likeså. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Har ikke sett den :oops: Har sett den kampscenen på det der colloseum-greiene tho. Ser fett ut Lenke til kommentar
KAS Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Har 2-disc R1 Signature Edition og begge score-cdene. Hans Zimmer og Lisa Gerrard er rett og slett |_33+. Filmen likeså. Jepp. gleder meg til "Tears of the Sun" Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Har vi sett Gladiator? Isåfall...hva synes vi om den? Hmm, litt vanskelig å uttale oss på deres vegne da, dere vet vel best selv hva dere synes om den?? Hehe. Det er en talemåte. Vi som for over 2 i Norsk på skolen vet hva jeg mener med det. Har du aldri hørt leger snakke? :wink: I know Kunne bare ikke dy meg! Må alltid kverulere litt når dette dukker opp . Hehe...jada. Jeg skjønte det. Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Men angående en 2'er av filmen...noen som vet om en kilde jeg kan lese om dette? Hmm.... de fleste kildene finner du på internetts største film-database på http://www.imdb.com der står så og si alle filmer som er blitt laget.. som jeg vet... Ellers er Gladiator helt konge, skikkelig bra film det må vel være en av de beste med Russel Crowe ihver4tfall...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå