groanett Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hei. Jeg lurer da på om det er noen jenter som skal inn i i forsvaret den 6. august. Håper bare på a jeg ikke er den eneste. Men det hadde da kanskje vert kjekt det også hehe! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Det er 100% sikkert at du ikke er alene. Blir vel nok av jenter på lærlingtroppen i alle fall. Lenke til kommentar
ceccithe0ne Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg er jente og skal inn 6.august på værnes:) Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Det er garantert mange jenter som kommer inn om sommeren ved HVUV, har visst alltid skjedd. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Skal vel 2 lærlingetropper inn, hvor en stor andel er jenter. Var i hvertfall 45 jenter i de to troppene i fjor. Pluss at det var noen jenter i troppene ellers også. Endret 31. juli 2008 av espennyh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå