Gå til innhold

Hvilken E3-konferanse likte DU best?

Nimrad

E3-konferansene 2008  

106 stemmer

1. 1. Hvilken E3-konferanse likte DU best?

• Microsoft
      53
    • Nintendo
      1
    • Sony
      38
    • Ingen/uavgjort
      14

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La det ei vere noen tvil, Nintendo ramlet fullstendig sammen forran meg i dag. de har bæsjet den harde kjerne i begge skoene. Altfor my fokus på å ver så jævlig casualt, at det er til å bli kvalm av. Elendige greier spør du meg.

Er egentlig sugen på å si dødt løp mellom Sony og MS. Sony begynte utrolig bra og gav intrykk av at det virkelig er spill det handler om, men gjikk over til altfor mye prat og atter ein gang må sony dra inn unødvendig og uintressant fjas og prat om kor ùber hardwaren til PS3 er. Dabbet av etterhvert, og vi fikk vel akkurat det vi visste vi skulle få. Kudos for å ikkje ta fullstendig av på casual bølgen slik MS har gjort. Sistnevnte var kanskje ikkje så gjennomført som Sony, men hadde ein del godt å sikte til software messig. Ikkje minst ein episk avslutning som nærmest tok knekken på internett :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

I grunn var alle tre kjedelige fra start til slutt, så da går stemmen til den med den største enkelt-hendelsen, og det var MS med FF13-annonseringen for min del.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

MS sin var egentlig ganske grei sammenlignet med de to andre. Fin balanse mellom hardcore og casual og en spennende overraskelse på slutten. De andre to var langt under pari. Av Nintendo hadde jeg strengt tatt ikke forventet så mye mer, men Sony som har solgt klart minst konsoller av de tre trodde jeg hadde noe stort på lager.

Lenke til kommentar

Ubisoft hadde en veldig bra avslutning da.. (fikk ikke med meg starten)..

Snowboard-spillet så dritstilig ut, og Prince of Persia så bra ut, begge er openworld-game, og begge bruker Assasin Creed motoren..

Og det nye I Am Alive, så ut til å være et bra spillkonsept ihvertfall, vann er mangelvare.

Lenke til kommentar

Selv likte jeg Microsoft sin best.

Ikke den beste rent presentasjonsmessig (Sony vant klart der), men likte den fordi jeg er en solid Xbox 360 spiller, og mer eller mindre alle spillene som ble vist der er noe jeg så frem til fra før. Nei, jeg snakker ikke om Lips, Rock Band og den driten. Jeg eier verken sangstemme eller rytme, så den shiten skal ikke i hus.

Med releasedatoer og gameplay fra titler som Gears of War 2, Fallout 3, Fable 2 og Resident Evil 5, så vant Microsoft sin konferanse en 360 gamer sitt hjerte. Ingen bombe der egentlig, da det er 360 gamere deres konferanse er rettet mot.

Overraskelsen på slutten om at Final Fantasy XIII kommer til 360 var jo også et stort pluss.

Ingen av de andre konferansene hadde et like stort ess i ermet som det. Sony hadde jo God of War 3, men det var vel egentlig ingen overraskelse?

So there you have it. A 360 gamer saying Microsofts conference was da best.

Lenke til kommentar

Microsoft sin stemte jeg på...

Synes de hadde flest og mest spennende ting. :)

Støtte for 16:10 bildeformat + 1680x1050 blir deilig!

+ valgri innstallering av spill på harddisk mtp loading-tider.. mmmm...

Gjespet meg gjennom PS3-presentasjonen, men så er jeg nok mye mer Microsoft-tuned. MAG (Massive Action Game :!: ) så fett ut tho, men gjenstår og se hvordan _gameplayet_ kommer til å utarte seg.

Nintendo sin presentasjon var bare tilbakestående og latterlig. Men når man forsøker å nå ut til de med IQ 100 og nedover, så er vel slik en opptreden formålstjenelig...

Lenke til kommentar

Microsoft på grunn av spillene de presenterte appelerer til meg, så lett er det. Gears of War 2, Fallout 3 (At Tedd Howard snakker deg gjennom presentasjonsvideoen er grunn nok til å bli forelska i seg selv).

I Am Alive er spillet jeg gleder meg mest til. Etter GoW2 selvsagt.

Lenke til kommentar

Jeg stemte på Ms pga

• Konkrete release datoer
  • Spill som jeg ønsker å spille
  • Masse fallout 3 med dlc
  • Godbit på slutten

Så kom sony på en god andreplass og til slutt viftet og veivet nintendo seg hinkende over målstreken.

Endret av mbiof
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...