Gå til innhold

Linux suger, gode argumenter

the_fire

Anbefalte innlegg

Kom over denne tråden hvor en bruker (A) prøvde å advare en annen bruker © om ulempene med Linux. Bruker B prøvde sitt beste på å motargumentere bruker A, men A hadde veldig gode argumenter...

Ingeniørprogrammer, animasjonsprogrammer, diverse andre vitenskapsprogrammer kjører alle på Linux, jeg personelig har brukt en del http://www.spss.com/ for statistisk analyse i Ubuntu. Systemet er flott, men ikke alle utvikler for det. Linux støtter alt(fordi det er Open Source), det er ikke alle som støtter linux.

Linux støtter ikke sånne tøffe animasjoner med skilpadder som flyr ut av skjermen.

Linux støtter ikke alt, slik som du sier.

Linux støtter svært lite en har bruk for.

Det finnes mye god programvare for linux. Det at du ikke er kjent med den gjør ikke at de ikke eksisterer. Og Linux er et flott system, skal en tro de millioner av brukerene den har i verden.

Da er det jo merkelig rart at du ikke klarer å nevne minst 1 program. Når det er så forferdelig mange program forventer jeg at du skriver opp minst 100 som faktisk er seriøse og brukbare program for Linux.

Ja, se, her sitter jeg og pirker på deg og dine idiotiske utsagn. Og jeg er først og fremst en macbruker. :dontgetit:

Nemlig.

Meninger er som rasshøl, alle har et og hver og et stinker.

Selv mener jeg at dine utsagn er tilbakeståendes og idiotiske, som om de hadde kommet fra en liten jente som ikke har prøvd bedre.

Det at du ikke kan forstå det gjør det ikke ulogisk. For en ulogisk konklusjon å trekke.:p

Det jeg sier er at systemet ikke er logisk.

Det er tungvindt og passer vel best i en tømt Papirkurv.

Du får snakke for deg selv på det området.

Nei, snakker ikke til meg selv.

Gjør du? Isåfall, i speilet da?

Du får fortsette med å gjøre det du, mens jeg sitter og ler av at det finnes faktisk noen som elsker Linux.

Nei, mange supermaskiner bruker linux. Linux er ikke begrenset, tvert imot, det kan utvikles til hva som helst pg.a. Open Source. Det fungerer veldig bra for folk som vet hva de driver med. Oppetiden på min fil og webserver er nå 90 dager, da jeg måtte sette i noen nye harddisker for noen måneder tilbake, virker stabilt for meg.

Supermaskiner du liksom, hvilke maskiner er dette?

Maskiner som originalt ble levert med Windows 95?

Om du ikke får Linux til å fungere slik du vil gjør det ikke Linux dårlig. At du i det hele tatt prøver å forsvare disse uttalelsene får deg ikke til å stå i noe bedre lys.

Men med alle de latterlige utsagnene dine nå så tenker jeg på store gjerrige firma med store servere. Og jeg tror da ikke at Sunsurfer, vår trådstarter; kommer til å lage noen store "supersystem" som du fabler om.

"The only limiting factor of the Linux operating system, is his user." - Linus Torvalds

Sitere latterlige utsagn, har folk begynt med det også nå?

Jeg trodde det var i tulleforumet jeg!

Men jeg tror vel du er ung nok til å vite alt.

Ja, men så kan jo ikke du vite alt heller. Ingen kan.

Konklusjon, for (Bruker C):

Uaktuelt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Supermaskiner du liksom, hvilke maskiner er dette?

Maskiner som originalt ble levert med Windows 95?

Akkurat her tapte han diskusjonen. Fyren har utvilsomt kunnskap så det holder. Sikkert lagt inn linux en gang og sletta alt på diskene sine :!:

Lenke til kommentar

Mer fra A (sitatet er fra før førsteposten).

Anbefaler sterkt å ikke kjøre Linux distroer da dette suger helt forferdelig.
Dummeste setningen jeg har lest i dag.

Stod du nettopp opp da eller?

Linux er noe man tyr til om man har Windows eller en gammel PC stående.
Linux gjør også jobben sin på kraftige desktopmaskiner og servere.

Den har da aldeles ingen jobb å gjøre. Isåfall, hva? GIMP og Open Office kanskje? Er vel to av de veldig få programmene som støtter et par Linux distroer.

Systemet suger og det støtter relativt veldig lite.

Linux = Pirkesystem.
Linux = Ikke veldig nybegynnervennlig, men kraftfullt for folk som har gjort seg kjent med det. Noen bruker anledningen til å bli kjent med det ved å bruke bootcamp.

Linux = Suger. Dårlig software støtte og et pøkk dårlig system.

Linux er for sånne som vil pirke og pirker og pirke og slå i hel all sin livstid på å pirke.

Linux = Veldig nybegynnervennlig, men utrolig dårlig logikk og hardt å få banket i hodet da alt er ulogisk.

Forresten, fint at du nevner noen vil bli kjent med Linux. For da blir det jo mindre og mindre som mister interessen når de finner ut hvor dårlig det er!

Konklusjon:

Linux er noe man tyr til om man har en veldig treg datamaskin eller om datamaskinen er gammel. Dvs. at Linux er et lite sånn utnyttingssystem som er veeldig begrenset og fungerer dårlig.

PS: Ustabilt til 1000. Opps! Windows er ustabilt til 2000.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Er enig med den kanskje litt sarkastiske tvileren. Linux var for meg i overkant nerdete, og minte litt om noe av den følelsen som de første bolsjevikerne (kanskje) hadde, nemlig, "noe" som utfordret makten, men la oss ikke snakke om svakhetene ved teorien.

Lenke til kommentar
Last week i bought a chain saw with a twisted handle. Perhaps i wasn't careful, but by accident it chopped one of my arm off, then i thought to myself “gosh, this is POWERFUL!”. This seems to be the fashionable mode of thinking among the unixers or unixer-to-be, who would equate power and flexibility with rawness and complexity; disciplined by repeated accidents. Such a tool would first chop off the user's brain, molding a mass of brainless imbeciles and microcephalic charlatans the likes of Larry Wall and Linus Torvald jolly asses. —Xah Lee
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-XHLacM

Hvem er "bruker A"? Makan til TOSK er det lenge siden jeg har sett!

Det er så utrolig frustrerende å lese slikt.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Takk for at noen beveges av slike "mis"brukere, fordi jeg fant hele "dingsen" som en helt så grei lite utviklet/kundevennelig dippedutt, og hvis fanboysa virkelig har tenkt på et slags verdenshegemoni så bør de forholde seg til de absolutt "dummeste" av brukerne.

:love:

Lenke til kommentar
Takk for at noen beveges av slike "mis"brukere, fordi jeg fant hele "dingsen" som en helt så grei lite utviklet/kundevennelig dippedutt, og hvis fanboysa virkelig har tenkt på et slags verdenshegemoni så bør de forholde seg til de absolutt "dummeste" av brukerne.

:love:

Hæh?

Wut?

Snakkom?

Ka fan?

Ka du sei?

Hææ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...