kevinedomm Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Du merker ingenting tho. Faen er poenget når man ikke føler noen ting der nede da? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Akkurat booner og kjønnsdrift styres vel av hormoner, og ikke av nervesignaler fra hjernen, og blir vel derfor ikke påvirket av å være lam. Bare et skudd i blinde. Endret 4. august 2008 av andrull Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Du må ikke bruke kateter hele tiden. Bestefaren min fikk lov til å tisse på flaske etter en stund. 8D Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Akkurat booner og kjønnsdrift styres vel av hormoner, og ikke av nervesignaler fra hjernen, og blir vel derfor ikke påvirket av å være lam. Bare et skudd i blinde. Ereksjon = Blodtrykk. Sist jeg sjekker var ikke lamme lem ødelagt av koldbrann? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 No shit. Selv om man er lam, så betyr ikke det at musklene er ødelagt. Det er nervesignalene som styrer dem som har noe å si. Og igjen, det er ikke HVA som fysisk gir ereksjon, men hva som styrer den jeg er etter. Altså hormonene, som sender signal at svamplegemet skal fylles av blod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå