Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

lam fra livet og ned.

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Jaja, neida så...

Hvis man f.eks brekker ryggen eller skader seg på en annen måte som gjør deg lam fra f.eks livet og ned, gjelder det da ALT der nede? (skjønner folk hva jeg sikter til eller? :p )

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Heheee, er bare en backup-plan jeg har, i tillfelle jeg blir lei videregående. :)

Leve på staten er jo fett da ...

;)

Var bare nyssgjerigheten som tok overhånd, helsesøster på skolen bare lo :(

Etid:skeivleif

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Det er ikke noen muskler styrt av nerver som får den opp, men blod, så det skal nok gå bra. :hmm:

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Heheee, er bare en backup-plan jeg har, i tillfelle jeg blir lei videregående. :)

Om du en dag skulle bli lei av videregående, ikke feig ut på den måten der! Hvis dette mot formodning ikke var ment som en spøk, håper jeg du likevel skjønner at du vil komme til å angre om du gjør deg invalid med vilje. Om så "stokken" fungerer, er vel ikke det alt? Du vil jo gjerne kunne gå, løpe, trimme og oppleve mer? Jeg kjenner flere som har tenkt tanken at å slippe unna fra videregående kan gjøres lett ved å skade seg og havne på sykehus, men ingen har heldigvis satt tankene ut i livet. I dag er de glade mennesker og går på fester og spiller fotball. Og de greide også å fullføre videregående, selv med noen svært tunge dager, økter og perioder. Og om du skulle skade deg om du blir lei av skolen, så vit at du likevel bør få deg en utdannelse om du sitter i rullestol eller ikke. Du måtte tatt det igjen uansett, med mindre du vil holde deg helt utenfor arbeidsmarkedet da.

Som sagt, jeg håper og tror at du bare tulla. :)

Endret av Mademoiselle
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

pikken vil fungere likt som før. Men når du pisser så må du bruke kateter, altså stikke en tynn nål opp i urinrøret og pisse ut den.

Jeg fikk det selv når jeg var på sykehuset etter trafikkulykke, var helt jævlig så kan du jo tenke på at folk som er lam fra livet og ned må gjøre det hver gang de pisser resten av livet :\

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...