Rune-B Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Har etter og nesten kuttet ned en liten skog endelig fått fullt opp med signeler på Sirius på vår Thmson DSI 4200 mottaker. Men når vi søker inn kanaler får vi bare en haug med "dritt" kanaler, og ikke en eneste av de vi skal ha. Har stadig flyttet vogna rundt og ikke vært borti lignende. Noen som har ide til hva som har skjedd???? Endret 19. juli 2008 av Rune-B Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Prøv med dette da; Antall LNB: 2 LNB Index: 1 Satelitt: Thor Signalkvalitet: LNB Index: 1 Satelitt: Thor Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Prøv med dette da; Antall LNB: 2 LNB Index: 1 Satelitt: Thor Signalkvalitet: LNB Index: 1 Satelitt: Thor Jeg burde kanskje også nevnt at det kun er 1 hode på denna camping-parabolen Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Ser gså at jeg har fulle signaler fra Astra 2, om dette har noen betydning Lenke til kommentar
Bobben1 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Ser gså at jeg har fulle signaler fra Astra 2, om dette har noen betydning Du har nok funnet feil satellittposisjon. Astra 1,Hotbird,Eutelsat,Thor osv. sender på mange av de samme frekvensene og kan gi utslag på signalmeteret. For å finne ut hvilken posisjon du har tatt inn så kan du sjekke kanalnavnene opp mot http://www.lyngsat.com/europe.html Husk også at 5-øst ikke betyr at retningen blir 5 grader øst for syd. Hvis du er på østlandet er retningen rundt 6 grader vest for syd. Hvis antennen peker i retning ca. 5 grader øst for syd på østlandet så vil antennen motta satellitten på 16 grader øst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå