Seigmannen Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg har prøvd å finne ut hva som er best av disse to, men er fortsatt usikker. Jeg har tenkt til å skaffe meg Vista Ultimate, men jeg vet ikke om jeg skal ha x64 eller x86. Noen som kan hjelpe meg? Jeg har en HP-pc som er et par år gammel, 1GB ram. Lenke til kommentar
Seigmannen Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Trenger svar nåå Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Trenger svar nåå Du får med begge delar om du kjøper retail. Det er ikkje mykje poeng med x64 om du ikkje har meir enn 1gb RAM, då. Du bør nok oppgradera RAM'en uansett kva for variant du vel. Endret 15. juli 2008 av magnusbe Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Har du prosessor som støtter 64bit da ? Vista Ultimate med 1GB ram blir bare sirup , du bør ha 2GB . Endret 15. juli 2008 av syar2003 Lenke til kommentar
Seigmannen Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Hvordan får jeg høyere RAM? Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hvordan får jeg høyere RAM? Du kjøper det i butikken! Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Seigmannen, eg vil tilbake til start her... Er det nokon spesiell grunn til at du vil oppgradera til Vista? Fungerer det greitt for deg med XP? Ettersom du bør oppgradera maskinvare for å køyra Vista tilfredsstillande, kanskje det er like greitt å venta ei stund til? Og heller få Vista med ein ny maskin? Det verkar på meg som at dei fleste som har dårlege opplevingar med Vista har a) oppgradert frå XP på ein noko gamal maskin eller b) kjøpt ein underspec'a ny maskin, gjerne full av crapware frå leverandøren. Endret 16. juli 2008 av magnusbe Lenke til kommentar
Seigmannen Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Hmm, jeg tenkte jeg skulle ha det fordi mange sier det er så mye bedre enn XP. Men kanskje jeg skulle vente til jeg kjøper en ny maskin. Jeg tror jeg gjør det jeg, takk for hjelpen uansett dere Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Når det er sagt , XP funker ikke optimalt med kun 1GB RAM det heller da . Men det blir værre med Vista grunnet at "overheaden" til OS'et er litt større. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå