AlReBe Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Photoshop 5: Etter flytting av billedlageret (ved hjelp av backup-funksjonen) til en ny PC, vises ikke bilder som er over ca 5 MB i Organizer. I stedet vises en grå ramme og feilmeldingen "File size is too large". Men på en annen PC er det ingen problemer med de samme bildene (og det samme programmet). Alle innstillingene i Preferences er de samme. Hvordan løse dette problemet? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Det kan vel være flere grunner til det, jeg har opplevd noe av det samme på en stasjonær PC der jeg hadde for dårlig arbeidsminne. (Har du sjekket om du har nok?) RandiA Endret 19. juli 2008 av RandiA Lenke til kommentar
AlReBe Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Takk, Randi, men jeg har sjekket, og det er ikke noe større arbeidsminne i den maskinen visningen fungerer OK på. Dessuten: Når jeg ser nøyere etter, ser jeg at enkelte større filer vises OK. Jeg håper noen har flere gode forslag! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Det er nok en bug i PSE - ser mye av det samme i PSE 6. Har du prøvd å høyreklikke på bildet og valgt refresh thumbnail ? edit: Det er mulig at valget ikke finnes når du er inne i en valgt kolleksjon (album i PSE 6) Tom Endret 19. juli 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
AlReBe Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Takk for tipset, Tom! Jeg har forsøkt høyreklikk + "Update Thumbnail", uten at det hjelper. Tar derfor gjerne imot flere tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå