konduktans Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Leste litt på nettet om kjønnsykdommer, og lurte på hva man skal gjøre for å teste seg for alt, inkludert hiv. Holder det å tisse i et glass og ta blodprøve eller må man ha sånne ting inni tissemannen? Isåfall, gjør ikke det noe inni gamperæva vondt? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Det mest vanlige er urinprøve, som testes for klamydia. For HIV tror jeg man må gi blodprøve, men det er ikke nødvendig om man ikke har spesielle grunner for det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 ...eller må man ha sånne ting inni tissemannen? Isåfall, gjør ikke det noe inni gamperæva vondt? Denne teknikken har vært utdatert i evigheter. Nå for tida klarer vi oss med urinprøve for de fleste sykdommer. Heldigvis. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Flaks. Tenkte jeg skulle teste meg bare for å være sikker på å ikke å ha noe. Kan jeg bare dra til legen og pisse i en kopp, så får jeg svaret på mail eller noe? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jada.. Tisse litt i en kopp, så venter man en uke på dommen.. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Wohoo:D Men er det gratis? Gidder ikke at mamma og pappa skal se at jeg har testa meg:P Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Det som skjer er at de på legekontoret sender urinprøven (blodprøven ved mistanke om hiv) til et ekstern laboratorium. Så undersøker disse prøven og sender svar til legekontoret. Legen tar da kontakt med deg om det er noe. Eventuelt at du må ringe og høre selv. Kommer litt an på rutinene deres. De kommer uansett til å kontakte deg om det er noe "muffens", men det kan hende at du selv må ta kontakt om de ikke finner noe. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Det er sannsynligvis en helsestasjon for ungdom i byen din, her kan du gjøre ting som dette heeeelt gratis Helsestasjon Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Alrighty then. Men isåfall vil jeg heller til legen. Er så mange fjortissjenter som venter på p-pillene sine nede på ungdomskontakten i byen min, og da blir det flaut å sitte der og vente Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Det er også gratis å ta en klamydia-test hos fastlegen sin, bare så det er sagt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Niice, da skal jeg gå og teste meg, bare for moroskyld Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Skal nevnes at om det er mistanke om enkelte kjønnssykdommer må de til med en q-tip og sjekke urinrøret ditt. Og ja, det er vondt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Trodde de hadde slutta med q-tipsen jeg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Nope. Om de får såkalte "tvetydige resultater" må de gå mer grundig til verks. Til trøst og orientering har q-tipen krympet drastisk, så hele penetreringen er ikke like vond som tidligere, men det kan svi litt. 8D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 De rensker vel q-tipen i sprit først, også ? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 De er sterile, men nei, jeg skal love deg at legesprit i urinrøret svir mer enn q-tipen alene. Er usikker på om de fukter den i det hele tatt, faktisk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 De rensker vel q-tipen i sprit først, også ? Nei, det kunne drept alle spor av det de skal teste etter. Derimot så bruker de sterile q-tips som er i sånn plastpakke tenker jeg. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Det er uansett bra at du tenker på og teste deg Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 De bruker fremdeles metoden med å stikke inn bomullspinnen i urinrøret. Det er temmelig vondt ja, men ikke så vondt at du ikke fikser det. Min prøve var negativ btw, konklusjonen var "rift i røret". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå