Stian1272 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hei. Jeg kjøpte en bærbar for litt under 2 år siden. For tredje gang har det skjedd en feil med den og nå er jeg lei. Har jeg noen rett til å kunne få pengene tilbake for den? Mener jeg har hørt det et sted. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Du må levere den på reprasjon 3 ganger for samme feil, da kan du få pengene tilbake. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hvis et produkt får SAMME (merk samme) feil mer enn 3 ganger kan du kreve refundering. Lenke til kommentar
Nefargarap Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hvis et produkt får SAMME (merk samme) feil mer enn 3 ganger kan du kreve refundering. Tallet er 2 - to - Forbrukerkjøpsloven: § 30 Gjennomføring av avhjelp Avhjelp skal skje uten kostnad og uten vesentlig ulempe for forbrukeren innen rimelig tid og uten risiko for at forbrukeren ikke får dekket sine utlegg av selgeren. Selgeren har ikke rett til å foreta mer enn to avhjelpsforsøk for samme mangel, med mindre det foreligger særlige grunner som gjør at ytterligere avhjelp er rimelig. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Men det må påvises at samme feil er der etter 2 reparasjoner. Så tallet er 3! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå