Bjonski Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Hei der. Fikk Tamron 70-300mm i dag, så jeg har brukt dagen på å venne meg til kikkert-sikte. Bildet led av litt Chromatic Aberration, men fikset det i Lightroom(svart hvitt etc) 195mm Iso 200 F/4.5 1/1250 sek Endret 15. juli 2008 av Bjohansen Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Måser blir ikke majestetiske..! Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Maa si meg enig med chris300 her. Ikke for det, bildet har en helt grei komposisjon, bra med luft foran maasen, og et greit bilde saadan i mine oeyne. Problemet er bare at det er en maase, og jeg hater maaser. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg er enig, måser er nok den minst majestetiske fuglen! Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Hvem hater ikke måser? :!: Ingen som har noe annet å si enn sitt hat mot måser? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Neineinei! Ikkje alle hater måsar! Edit: sidan eg ikkje fekk youtubelink til å fungere, Endret 16. juli 2008 av aspic Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Ganske fin vignetering, litt utbrent forran men det sjenerer egentlig ikke. Får en slags Ikaros følelse av det. Ser ut som ta han flyr mot solen (der han gjerne kan brenne for min del. Helvetes måker.) Ellers er det jo en inflasjon på måkebilder her føler jeg, det er litt vanskelig å føre sjangeren noe nytt, men en ganske god øvelse for 300mm'rn er det jo! Kos deg med linsen. Ser frem til flere fra den. Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Neineinei! Ikkje alle hater måsar!Edit: sidan eg ikkje fekk youtubelink til å fungere, Kan jeg nå få utrykke mitt misslik/hat(ikke veldig hat egentlig) av Dagfinn Lyngbø? Der finnes ingen god Norsk Standupkomiker!! (Nå snakker jeg om de som bare er standups eller skuespiller, de er talentløse) Men jeg må si bildet var bra, en kvalitetsmåse også egentlig, mangler ikke en fot, og har heller ikke noe sår... bildet er skarpt og om bjornast sier komposisjonen funker så vill jeg tro det er sant (prøver å lære meg komposisjon bedre for tiden) er litt støy som vises i bakgrunnen om dette ikke er komprimeringen til JPG så ville jeg prøvd å fikse det, om du ikke har noe spesielt program så kan det hjelpe med å bruke litt blur (I Photoshop eller Gimp) men bare på bakgrunnen. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 er litt støy som vises i bakgrunnen om dette ikke er komprimeringen til JPG så ville jeg prøvd å fikse det, om du ikke har noe spesielt program så kan det hjelpe med å bruke litt blur (I Photoshop eller Gimp) men bare på bakgrunnen. Støyen skyldes nok meg, la på litt ekstra støy for å få det litt "røft" istedet for silkemykt. Takk for kommentarer Blir lite spilling i sommer, her skal det knipses! ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå