Gå til innhold

BK: Majestetisk Måse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ganske fin vignetering, litt utbrent forran men det sjenerer egentlig ikke. Får en slags Ikaros følelse av det. Ser ut som ta han flyr mot solen (der han gjerne kan brenne for min del. Helvetes måker.)

Ellers er det jo en inflasjon på måkebilder her føler jeg, det er litt vanskelig å føre sjangeren noe nytt, men en ganske god øvelse for 300mm'rn er det jo!

Kos deg med linsen. Ser frem til flere fra den.

Lenke til kommentar
Neineinei! Ikkje alle hater måsar!

Edit: sidan eg ikkje fekk youtubelink til å fungere,

Kan jeg nå få utrykke mitt misslik/hat(ikke veldig hat egentlig) av Dagfinn Lyngbø?

Der finnes ingen god Norsk Standupkomiker!! (Nå snakker jeg om de som bare er standups eller skuespiller, de er talentløse)

Men jeg må si bildet var bra, en kvalitetsmåse også egentlig, mangler ikke en fot, og har heller ikke noe sår... bildet er skarpt og om bjornast sier komposisjonen funker så vill jeg tro det er sant (prøver å lære meg komposisjon bedre for tiden)

er litt støy som vises i bakgrunnen om dette ikke er komprimeringen til JPG så ville jeg prøvd å fikse det, om du ikke har noe spesielt program så kan det hjelpe med å bruke litt blur (I Photoshop eller Gimp) men bare på bakgrunnen.

Lenke til kommentar
er litt støy som vises i bakgrunnen om dette ikke er komprimeringen til JPG så ville jeg prøvd å fikse det, om du ikke har noe spesielt program så kan det hjelpe med å bruke litt blur (I Photoshop eller Gimp) men bare på bakgrunnen.

Støyen skyldes nok meg, la på litt ekstra støy for å få det litt "røft" istedet for silkemykt.

Takk for kommentarer :) Blir lite spilling i sommer, her skal det knipses! ;P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...