Grønning Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hei. Har søkt litt, men er vanskelig å finne noe her. Har lyst å kjøpe større harddisk til min Xbox 360 Premium, men forsvinner savegamene mine for alltid da? Er det noen mulighet for å få de over på den nye harddisken? Takk. Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 vet at den 120Gb du kjøpe alene så følger det med en overførings kabel med Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 kan man flytte de over til den 256 mb "memory sticken" fra gammel 20gb og for siden å flytte de over til den nye 120gb ? Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 kan man flytte de over til den 256 mb "memory sticken" fra gammel 20gb og for siden å flytte de over til den nye 120gb ? Jo det ville jeg også tro. For du flytter jo over hele brukeren din. Følger ikke savegame data med da? Blir jo det samme som å recovere brukeren, noen som har testet det? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Det er viktig å få med seg at savene dine ikke blir med bare fordi du kopierer selve Gamertaggen din. Savene er separate filer som ligger på harddisken din. De er lette å finne om du går inn på "memory" under "System" i Dashboardet på din 360. Men når du sier at du har lyst på større HDD så er det 120GB HDD'en du snakker om, og da trenger du ikek bekymre deg over dette i det hele tatt. Det følger nemlig med en overføringskabel som overfører absolutt alt fra den "gamle" HDD'en din over til den nye 120GB'en. Da blir alle savene, alle gamertagger, alle arcadespill, alle demoer, alle videoer og alle av alt flyttet over til den nye HDD'en og du kan begynne å bruke den med en gang etterpå. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 http://www.xbox.com/en-US/support/systemus...tamigration.htm Og der står det hvordan du gjør det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå