robert166 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hei! Som emnetittelen min sier så er det sann at når eg starter opp feks Warcraft 3 elr FM2008 så kommer der opp to svarte striper. Spillet støtter sikkert ikkje 1920*1200, men det skulle jo egentlig ha bilde har "fløte" ut slik at hele skjermen vart utnyttet. Men isteden så krymper skjermbildet seg slik at eg får to svarte striper i venstre og høgre kant. Noen som kan hjelpe meg? Tusen takk på forhand Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Skjermen er vel "smart" og stiller seg inn? Hvilken skjerm har du? Min har Normal og wide instilling, "Normal" gir svarte kanter... Lenke til kommentar
molsen Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Er ikke det like greit da, hvis spillet ikke støtter skjermen sin oppløsning, så er det vel fint at du ikke får et utstrekt dårlig bilde? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 poenget er at det sannsynligvis er en instilling på skjermen som avgjør om den skal strekke bildet eller ei Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 poenget er at det sannsynligvis er en instilling på skjermen som avgjør om den skal strekke bildet eller ei Eg har en samsung Syncmaster 2463HM Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Er ikke det like greit da, hvis spillet ikke støtter skjermen sin oppløsning, så er det vel fint at du ikke får et utstrekt dårlig bilde? Enig. Bildet blir jo bare fryktelig hvis den skal strekke ut et 4:3-bilde til 16:10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå