karakatua Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Først kan jeg prøve å forklare litt om min situasjon Jeg er 34... Vi var sammen i 10 år gift i nesten 3, hadde det supert ,sjelden krangel, jeg elsket henne og tente på henne hele tiden da og nå, Veldig sprek dame.Vi var enige om oppvekst til våre 2 gutter på 8 og 11 år(nå). Startet med at hu ønsket silikon i brystene tror jeg( ikke så viktig kanskje)og veldig opptatt av å få fin kropp og holde seg i form.. Jeg er veldig rolig og setter familien vi hadde skapt veldig høyt og trivdes best hjemme.. så gitt alt i dass, når hu hadde et forhold til min forlover og nabo i et sted mellom 3 til 6mnd bak min rygg Føler meg trakasert og dolket i ryggen.. kan ta en hendelse, så du skjønner litt.. Hun hadde vært borte ,han hadde vært på julebord, jeg koblet det ikke, men det var mye med han i den tiden, han ble invitert på pizza søndag, vi satt å spiste og så spør hu han om det ble noe "på" han i går!? ( svaret vet jeg jo nå) Han bare smilte og humret... Flere sånne situsajoner var det... det gikk som det gikk etter at hu fortalte hva som hadde på gått.. Nå mellom 3/4 år etter har det vært endel frem og tilbake mellom oss. ca hvert år... så finner hu en venn og så kommer hun tilbake siden det i de perioder blir null komunikasjon mellom oss. Har det ikke bra om dagen, hu har funnet en ny igjen, og det viset seg at mens hu har sagt at vi bare fikk se hvordan det går eller blir mellom oss, har hu drevet med en ny.. Og han har hilst på gutta allerede, etter de har vært sammen en mnd er jeg blitt fortalt,,, de sier han er der mye,kom vist en dag og klippet seg.. og var han der neste hver dag etterpå, kysser også mens gutta er der, de prøver vel å skjule det, men de er jo ikke dumme...Jeg har ikke hatt noen nye . Det har liksom altid vær hun jeg ville dele livet med.. for jeg elsker jo henne, liker henne bare ikke så veldig om dagen... Vondt i hue, bryst, sover dårlig , grubler, sliten og orker ingenting, Hva skal jeg gjøre.? jeg klarer ikke å komme meg videre eller slippe tak i håpet om at ting kunne og burde jo vært så bra for oss 4 .. Tanken på at hu driver med en på 24, hun er 32 og er med guttene er fryktelig tungt..? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Tråden stenges grunnet dobbelposting. Det holder med én tråd. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg