Henrik C Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hei! Jeg er på jakt etter en ny 24" skjerm, og jeg så tidligere denne uka at Komplett har en Samsung 245B+ til 3.395 NOK. Er det noen som har erfaringer med denne? Fant ikke så mange reviews av den, men jeg så på noen engelske forum, og der virket det som det var en god skjerm. Noen som har prøvd denne og har lyst til å dele sine erfaringer? Eventuelt komme med andre anbefalinger til en god 24" med pivot til under 3.500 NOK (Kan strekke meg til 4.000 NOK) Alle svar er velkomne! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hei. Kjøpte denne skjermen på fredag selv. Så langt kan jeg si at den er meget pen. Det er litt merkbar endring i hastigheten på den og min gamle Synchmaster 940BF, men det må du egentlig regne med når det er 5ms vs 2ms. Eller så er skjermkortet mitt litt treigt til å drive 1920x1200, jeg er ikke helt sikker . Lyset på min skjerm virker som det er jevnt og fint, det er kanskje litt blødning fra kantene men ingenting drastisk. Kontrasten er fantastisk. Svart er SVART. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Flott! Kommer hovedsaklig til å bruke skjermen til tekstbehandling (og da kommer jeg til å skru ut den ene skruen for å få den i pivot-posisjon), surfing, enkel bilderedigering/leking i Photoshop/Pixelmator samt en del filmtitting. Tror dette er en perfekt skjerm, og PS.no har den inne til 3.445 NOK -- og da sparer jeg en hundrings eller to i frakt ved å hente den selv. Nydelig! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hvor korrekt den gjengir farge må noen andre kommentere om, Jeg synes den ser fantastisk ut i spill iallefall :=) Og for være helt ærlig er ikke pivot funksjonen noe for meg (visste ikke den hadde det engang ). Da tar jeg heller 2 sidestillte sider i word f.eks. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Da har jeg også gått til anskaffelse av denne skjermen (er vel nærmere 2 uker siden nå), og jeg er knallfornøyd. Veldig deilig å ha god plass til Adium (MSN) på høyresiden, Firefox i midten og Twitterrific til venstre samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå