SkrimmelSkrammel Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hei, jeg har i dag PVR fra GET og er fornøyd med den. Nå skal jeg imidlertid flytte til et hus der det ikke tilbys kabel-TV. Parabol blir derfor løsningen. Jeg er veldig i tvil om hvilken boks/tilbyder jeg skal velge. Har forsøkt å surfe litt rundt omkring og lest litt om den nye HD PVR-boksen til Canal Digital, men også om Viasat sin Viasat +. Det som er viktig for meg er at dekoderen har to tunere, er brukervennlig - f.eks. oversiktlig EPG, lett å ta opp serier og har relativt stor lagringsplass. Vet ikke hvor viktig det er med HD. Det er jo ikke så mange kanaler som sender HD foreløpig. Er det noen som kjenner disse dekoderene og kan anbefale enten en av disse eller en annen jeg ikke vet om? Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Viasat ble vel kåret til Best i Test nå nylig for sin boks. Har tenkt litt på den selv, men ikke kommet så langt enda. Klarer meg med Viasat Gull så lenge Men kanalpakken da? Teller ikke den mest? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå