eXtreme-501 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hei.. Har seg sånn at jeg tok med xboxen til utlandet, og her har jeg en 17" skjerm, og nå vil ikke bildet komme opp fordi oppløsningen står på 720p.. Så, er det noe jeg kan gjøre for å få fiksa det? Eller må jeg skifte oppløsningen i blinde? xD.. evt. kan noen si hva jeg skal trykke på, for å komme til der jeg velger oppløsning? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Autoadjust = (som regel) Skjermknapp 1 for oversikt, og skjermknapp 2 for Ok/bruk. Den pleier som oftest å ligge på autoadjust på oversikten, så du kan jo prøve det. Ikke at det har mye med oppløsningen å gjøre, men du kan jo se om sikten blir bedre Edit: Tenkte på dataskjerm her, så om det er 17" TV'skjerm du har så kan du sågodt som ignorere denne posten Endret 15. juli 2008 av Mjurtalf Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Prøvde auto ajust, men det funket ikke.. xD Men kan ikke du ta også starte xboxen din uten noe cd i, også si hva jeg skal trykke på, for å komme inn på der hvor man bytter oppløsning? ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Dersom det er snakk om den vanlige componentkabelen, så er det en switch på den delen du plugger i Xboxen hvor du kan velge mellom HD og SD. Sett den til SD, boot opp, og sett så tilbake til HD. Da vil den kjøre ned oppløsningen, og fred vil returnere til kongeriket. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Vga kabel desverre.... Trenger bare å gjøre det i blindet, så hvis noen gidder å bare sjekke hva jeg skal trykke osv, så hadde jeg vært takknemmelig .. ;D Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Hehe, dette er noe jeg har slitt med selv da jeg ofte flytter boksen fra rom til rom så jeg kan den utenat. Dersom du har et spill i: - start boksen (obviously ) Trykk: - store runde knappen i midten - Y - Opp - A Så er du i dashboardet hvor den starter uten spill i. Trykk: - Høyre mange ganger så du kommer til system tabben - Opp mange ganger så du er sikker på at console settings er valgt - A - Opp mange ganger igjen så du er sikker på at display er valgt - A - Opp mange ganger igjen så du er sikker på at screen resolution er valgt - A (17" skjerm er sikkert 1280x1024) - Ned helt til du kommer til bunnen - Opp 2 ganger - A (Nå burde du vel ha bilde?) Hvis ikke, trykk: - Opp - A Testet det nettopp for deg nå. Det bør funke. Hjelper med lyd så du hører om noe skjer, f.eks at du kommer til dashboardet, at du trykker på noe osv. Er vel også ganske sikkert at 640x480 funker på skjermen så etter (17" skjerm er sikkert 1280x1024) kan du sikkert trykke opp mange ganger og A for å velge 640x480, og så velge riktig oppløsning etterpå når du faktisk kan se. Endret 15. juli 2008 av TwiiK Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 TUSEN takk .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå