Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

sliter etter utroskap

Anbefalte innlegg

Hun hadde vært borte ,han hadde vært på julebord, jeg koblet det ikke, men det var mye med han i den tiden, han ble invitert på pizza søndag, vi satt å spiste og så spør hu han om det ble noe "på" han i går!? ( svaret vet jeg jo nå) Han bare smilte og humret...

Denne synes jeg er rimelig drøy og viser hvor hun legger lista. En ting er jo å være utro, men å så ta med seg elskeren hjem slik at de kan håne deg direkte viser at hun ikke har mye respekt for deg lengre eller tar noe hensyn for deg. Et slikt forhold tror jeg vil bli særdeles vanskelig å rette på. Slik som andre nevner her tror jeg det blir værre dersom dere skal forsøke å fortsette og være sammen for barnas skyld. Problemene vil bare forværres, noe som går utover forholdet deres, og til slutt barna. Det beste er nok å avslutte det hele.

Et samlivsbrudd kan være dramatisk for barna. Men avhengig av hvordan forholdet mellom foreldrene er tror jeg det også kan på lang sikt være til fordel for de. Man må ty til det rasjonelle framfor følelsene i slike situasjoner som du nå befinner deg i.

PS. Lykke til videre. Havet er fullt av fisk. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den situasjonen er bare en av mange :( Kunne nevnt mange, kanskje til og med værre... blitt tråkket på og ganske langt ned i gjørma, da er det ikke så lett å komme opp igjen...

Vi har ikke hatt noe forhold etter vi ble skilt, bare frem og tilbake om vi skal prøve igjen eller ikke, og da har det jo blitt kos(for en dust!!)

Ja, det var forloveren og han var var nabo og omgangsvenn( ett skikkelig SVIN, var nok etter exkona lenge) Første gang jeg møtte han etter den dagen jeg fikk vite det og ting gikk til helvete, passerte han hvor han satt i sin bil og jeg og ungen gikk forbi.. tittet han mot meg og gliste!!!!!!!!!!

Vet det ikke er håp og det hadde vært døfødt, ikke vil jeg ha henne heller....hvorfor er det da så veldig tung?

Ja, 2 fine gutter har jeg :)

Lenke til kommentar
Den situasjonen er bare en av mange :( Kunne nevnt mange, kanskje til og med værre... blitt tråkket på og ganske langt ned i gjørma, da er det ikke så lett å komme opp igjen...

Vi har ikke hatt noe forhold etter vi ble skilt, bare frem og tilbake om vi skal prøve igjen eller ikke, og da har det jo blitt kos(for en dust!!)

Ja, det var forloveren og han var var nabo og omgangsvenn( ett skikkelig SVIN, var nok etter exkona lenge) Første gang jeg møtte han etter den dagen jeg fikk vite det og ting gikk til helvete, passerte han hvor han satt i sin bil og jeg og ungen gikk forbi.. tittet han mot meg og gliste!!!!!!!!!!

Vet det ikke er håp og det hadde vært døfødt, ikke vil jeg ha henne heller....hvorfor er det da så veldig tung?

Ja, 2 fine gutter har jeg :)

skaff full foreldrerett på barna dine! payback time. så kan hora bare pule rundt hele dagen.

Lenke til kommentar

Høres ut for meg som denne dama er skada, sånn oppfører man seg ikke mot noen man bryr seg om. Ikke bare det, men skal man først plukke noen å rote rundt med så velger man i alle fall ikke noen i nærmiljøet og siden tar en sånn tone ved bordet som du forteller om. Det er jo ren ondskap og ikke rart at du har det vondt om dagen, det har potensiale til å gjøre det gal og ødlegge deg og din tro på andre mennesker. Samme gjelder barna dine.

Gjør det eneste riktige, forlat henne for godt og fortell henne akuratt hva hun har gjort med deg... eller kanskje la nekte henne den gleden. Forlat henne uten ett ord..

Lenke til kommentar

får nesten vondt her jeg sitter å leser over hvor dårlig behandla du har blitt.

Dama må bare vekk/bort/ ut av heimen. Ingen som behandler andre på det viset vil deg noe godt.

( Som også andre her har sagt)

Barna dine vet nok allerede at noe er galt og sånn og selv om du tror du ikke sender ut slike signaler så har jo ungene kjent, sett og lært av deg alltid, så når du nå forsøker å holde masken har de nok gjennomskua deg og i hvert fall merka at noe er galt.

Så siden du har et knust hjerte og hun som ødela det fortsetter å svirre rundt deg ( og uansett hva ting ender med) vil være i nærheten pga de ungene, så tror jeg at det beste du kan gjøre er å fokusere på ungene dine.

Ta de med på gutteturer og prioriter tiden du har utenom jobb og andre ting på de ( kanskje teit å si slikt, men bare ta en rask gjennomgang av timeplanen i uka å se hva du bruker tida på).

Litt borte fra hjemmets 4 vegger får du kanskje litt pusterom og mulighet til å bli fyllt opp av selvtillitt og glede igjen. IKKE ta med mobil, evt sett den på flymodus. Når du kommer tilbake kan du alltids skylde på batteri, fuktighet eller dekning, men viktig at det kun er dere tre. Du trenger ikke noen som ringer hver 4de time eller mer og "brekker" opp fokuset ditt.

Kanskje noen du kjenner har ei hytte eller lignende du kan låne. Tenne opp bål, forsøke å fiske sammen, at du kommer med småting og forteller om hva du gjorde når du var liten til guttene dine er gull verdt.

Skal ikke så mye til, og bare det å dra på tur med pappa uten noe andre hvor pappa har funnet på kule ting er knall for smågutter. Er noe i hvert fall jeg husker fra når jeg var liten. Pappa lagde seljefløyter, forklarte hvordan en skal sette opp bål og slike ting.

Ta en liten tur for deg selv sånn at du får tid til å tenke litt, sett ting i perspektiv osv.

Parker unga med besteforeldre, om du har mulighet, sånn at de og får litt pusterom/litt oppbrudd fra hverdagen.

På meg virker det som om du trenger et lite pusterom/ armslag for å få ting på greip igjen.

Tar tid å bygge seg opp etter slikt, noe som det virker på meg som du ikke har fått til enda.

At da hun kommer drassende med kaos hele tiden bare holder deg nede.

Og ta med ungene til plasser hvor andre fedre holder til så finner du kanskje både nye venner, folk med lignende erfaringer som kan hjelpe med småtips og hint.

Hvem vet, kanskje du finner ei dame som bare synes du og guttene er helt fantastiske?

virkelig lykke til!

Når krigen kanskje starter så vil i alle fall både du og guttene være knytta godt sammen og ha gode opplevelser som kan hjelpe dere alle tre.

Bare mine refleksjoner, håper virkelig du har utbytte av dette eller det andre har kommet med her.

Lenke til kommentar
Denne tråden skiller seg litt ut fra alle de andre trådene her på forumet.

Du er 34, hun er 32 og dere har to unger på 8 og 11. (Begge gutter?)

Dere har vært sammen og skilt lag de siste 3-4 årene.

Hun har pult forloveren OG naboen din (antar at det er en og samme person).

Dette sier oss synsere alt.

En gang utro, alltid utro - og hun er beviset på det.

Gi henne opp, ta vare på barna dine, og finn deg ei ny og hyggelig dame. Dama di er ikke dama di lengre. Dessverre.

Hvorfor skiller denne seg ut??

Lenke til kommentar
får nesten vondt her jeg sitter å leser over hvor dårlig behandla du har blitt.

Dama må bare vekk/bort/ ut av heimen. Ingen som behandler andre på det viset vil deg noe godt.

( Som også andre her har sagt)

Barna dine vet nok allerede at noe er galt og sånn og selv om du tror du ikke sender ut slike signaler så har jo ungene kjent, sett og lært av deg alltid, så når du nå forsøker å holde masken har de nok gjennomskua deg og i hvert fall merka at noe er galt.

Så siden du har et knust hjerte og hun som ødela det fortsetter å svirre rundt deg ( og uansett hva ting ender med) vil være i nærheten pga de ungene, så tror jeg at det beste du kan gjøre er å fokusere på ungene dine.

Ta de med på gutteturer og prioriter tiden du har utenom jobb og andre ting på de ( kanskje teit å si slikt, men bare ta en rask gjennomgang av timeplanen i uka å se hva du bruker tida på).

Litt borte fra hjemmets 4 vegger får du kanskje litt pusterom og mulighet til å bli fyllt opp av selvtillitt og glede igjen. IKKE ta med mobil, evt sett den på flymodus. Når du kommer tilbake kan du alltids skylde på batteri, fuktighet eller dekning, men viktig at det kun er dere tre. Du trenger ikke noen som ringer hver 4de time eller mer og "brekker" opp fokuset ditt.

Kanskje noen du kjenner har ei hytte eller lignende du kan låne. Tenne opp bål, forsøke å fiske sammen, at du kommer med småting og forteller om hva du gjorde når du var liten til guttene dine er gull verdt.

Skal ikke så mye til, og bare det å dra på tur med pappa uten noe andre hvor pappa har funnet på kule ting er knall for smågutter. Er noe i hvert fall jeg husker fra når jeg var liten. Pappa lagde seljefløyter, forklarte hvordan en skal sette opp bål og slike ting.

Ta en liten tur for deg selv sånn at du får tid til å tenke litt, sett ting i perspektiv osv.

Parker unga med besteforeldre, om du har mulighet, sånn at de og får litt pusterom/litt oppbrudd fra hverdagen.

På meg virker det som om du trenger et lite pusterom/ armslag for å få ting på greip igjen.

Tar tid å bygge seg opp etter slikt, noe som det virker på meg som du ikke har fått til enda.

At da hun kommer drassende med kaos hele tiden bare holder deg nede.

Og ta med ungene til plasser hvor andre fedre holder til så finner du kanskje både nye venner, folk med lignende erfaringer som kan hjelpe med småtips og hint.

Hvem vet, kanskje du finner ei dame som bare synes du og guttene er helt fantastiske?

virkelig lykke til!

Når krigen kanskje starter så vil i alle fall både du og guttene være knytta godt sammen og ha gode opplevelser som kan hjelpe dere alle tre.

Bare mine refleksjoner, håper virkelig du har utbytte av dette eller det andre har kommet med her.

Bare fint med refleksjoner, og jeg tenker over det dere alle skriver... Er på guttetur nå, og da er fokuset som du nettopp skriver og tlf er av :)

Lenke til kommentar
Denne tråden skiller seg litt ut fra alle de andre trådene her på forumet.

Du er 34, hun er 32 og dere har to unger på 8 og 11. (Begge gutter?)

Dere har vært sammen og skilt lag de siste 3-4 årene.

Hun har pult forloveren OG naboen din (antar at det er en og samme person).

Dette sier oss synsere alt.

En gang utro, alltid utro - og hun er beviset på det.

Gi henne opp, ta vare på barna dine, og finn deg ei ny og hyggelig dame. Dama di er ikke dama di lengre. Dessverre.

Hvorfor skiller denne seg ut??

Fordi du er en voksen mann med barn som burde (etter å ha vært sammen så lenge, og på toppen av det hele fått unger) ha vært i et solid forhold. Men så klarer ei fullt voksen kjerring å pule rundt som en eller annen løskatt.

De andre trådene her på forumet omhandler smågutter som stusser jævlig over om den jenta de traff kvelden før er interessert eller ikke.

Lenke til kommentar

Er selv skillsmissebarn....er brent i kjærlighet og har ikke tru på norsk kjæreste (sorry). Min onkel har foreldreretten til sine 3 barn, etter at kona flyttet ut. Og han er fantastisk men singel enda. Men han er mitt idol som familiefar.

Bli ein fantastisk singel far og kjemp for dine barn. Så kan du læve livet når det er ordnet. Ho har vært utro og falsk. Tro meg det blir værre og værre dersom du ikke får ho ut. Litt synd dersom ho flytter inn i nabohuset da. Hadde nok vært best for deg om ho drog litt lenger ja.

Lenke til kommentar

jeg har selv hatt en utro samboer og vet hvordan du har det (kejnner jeg blir fysisk uvell da jeg kjenne rigjen følelsen). for å gjøre en historie kort så endte det med at hun fant seg en elsker og den helgen jeg fant ut at hun og elskern tok inn på hotel sammen under unskyldning av at hun skulle sove hos ei veninne. kanskje jeg er litt for mye farget av tidligere forhold det er desverre alt for lett å bli naiv når en er i et forhold. :hrm:

mitt råd at er du kommer deg videre og kutter alle kontakt med henne, iallefall i den grad du kan da dere har to barn sammen. det vil garantert gjøre vondt en stund men når du har kommet over henne og sviket vil du føle deg mye bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...