wendy Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Flere enn meg som savner en liste over artige ting å ta seg til når man kjeder seg? Jeg har begynt så smått, men trenger flere pkt. padletur paintball bake kake fly drage hm, så langt rakk fantasien min Lenke til kommentar
myntsamlern Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Vet ikke hvor gammel du er osv, men spillet Counter Strike 1.6 er ganske bra tidsfordriv! Fordelen med spillet er at man kan sette seg ned i 10-15 minutter å spille for så å slutte men også drive på lenger selvfølgelig, så du står veldig fritt i hvor mye tid du vil bruke på spillet = ) Tar meg en public runde på 15-20 minutter når jeg kjeder meg iaff Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Være med venner/finne nye. Spille fotball. Fiske/sette garn/trekke krabbeteiner. Som nevnt, pcspill som du ikke trenger spille tre timer til dagen for å mestre/få skillz. Warcraft III, CS, Need For Speed. Spørst litt hvor du bor. Bor du midt i en by må det være mange aktiviteter, bor du på landet kan du kjøre med kjøretøy/fiske o.l ... Lenke til kommentar
wendy Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Takk for alle tips Her er den oppdaterte listen: padletur paintball bake kake fly drage CS sykle en tur Være med venner/finne nye Spille fotball Fiske/sette garn/trekke krabbeteiner pcspill som ikke trenger tre timer om dagen for å mestre/få skillz. Warcraft III, CS, Need For Speed. Fin liste, skal absolutt benyttes neste gang jeg kjeder meg. Men det er rom for flere forslag! Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) ewr Endret 13. januar 2010 av snaffle Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Klatring er vanvittig artig og ikke så veldig vanskelig som det ser ut. Spørs bare om du har en klubb i nærheten. Hvis du har et fjellvann som du ikke trenger å bruke dager på å nå så er innlandsfiske ganske moro, men det krever mer planlegging (fisken biter best mellom 23:00 og 09:00 har jeg erfart. Det finnes fantastisk mange gode bøker som kan leses. Disse kan gjerne leses på en fortauscafé med en kopp varm eller kald drikke. En fjelltopp som man ikke nødvendigvis må være atlet for å nå eller bruker dager på å komme til er flott. Det finnes mange times-turer til fjelltopper hvor det ofte finnes "gjestebøker". Biljard, bowling og bordtennis er moro hvis man har noen å spille mot. Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 skaff deg en kjæreste..... du vet... en sånn klegg som henger på lommeboka di hele dagen Lenke til kommentar
Lomper Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg har et tips som kommer til å gjøre at du aldri kjeder deg mer. Gå inn på elkjøp og kjøp deg World of Warcraft Battlechest (samling av vanlig world of warcraft og expansionpacken) Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 lese en god bok bading soling på stranda/solarium merkelig at ingen har nevnt dette siden det er midt på sommeren nå ...... Lenke til kommentar
vegham Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 lese en god bokbading soling på stranda/solarium merkelig at ingen har nevnt dette siden det er midt på sommeren nå ...... Kanskje fordi vi som svarer bare sitter inne Lenke til kommentar
Atesha Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 lese en god bokbading soling på stranda/solarium merkelig at ingen har nevnt dette siden det er midt på sommeren nå ...... Kanskje fordi vi som svarer bare sitter inne I lol'd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå