larseer83 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Hallo! Har TOMTOM 6 på min PDA på et SD kort... selve tomtom programmet vil vel ligge på PDA'en mens resten (kart etc) ligger vel på SD kortet? Det jeg lurer på er hvordan får jeg kjørt TOMTOM i navi enheten jeg har i bilen? Har slik SD gps slot i spilleren der jeg fra før bruker Route 66 (møkkaprog) Uansett... har forsøkt å kopiere TOMTOM programmet på minnekortet og puttet SD kortet i bilnavigasjonen... TOMTOM starta, men står bare finner ingen kart?! Skal det innstalleres på SD kortet på noen annen måte? For på Route66 SD kortet ligger .exe fila som kjører programmet på kortet og det funker fint... Er jo slik (for de som veit hva jeg prater om) at når man innstallerer TOMTOM på en PDA så innstallerer TOMTOM programmet seg automatisk og alt fungerer fint. Men navi enheten jeg har i bilen må ha alt ferdig innstallert på SD kortet slik Route 66 er nå. Skjønner? Noen som har en løsning på hvordan jeg kan få årna et "komplett" SD kort som ikke krever innstallasjon? Please help Endret 15. juli 2008 av AudiPowha Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Dette blir jo litt gjetting siden jeg ikke vet hva slags hw du setter kortet inn i.. Men på generelt grunnlag så skal kartene ligger i en mappe på roten av kortet. Det legger seg også en currentmap fil sammen med der programmet ligger som sier hvor kartet ligger. Siden du får startet programmet, hva skjer dersom du går inn i administrer kart i menyen? kanskje du bare trem\nger å velge det der? Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Dette blir jo litt gjetting siden jeg ikke vet hva slags hw du setter kortet inn i.. Men på generelt grunnlag så skal kartene ligger i en mappe på roten av kortet. Det legger seg også en currentmap fil sammen med der programmet ligger som sier hvor kartet ligger. Siden du får startet programmet, hva skjer dersom du går inn i administrer kart i menyen? kanskje du bare trem\nger å velge det der? Hei! Jeg får kjørt TOMTOM men det står bare at den ikke finner noe kart?! Så avsluttes programmet Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) GPS enheten min kjører på Win CE net 5.0 kan jeg bruke f.eks dette SD kortet for å få tomtom til å funke i bilen?? Selvsagt med kart over norge da... Kan jeg bruke tomtom 6 som jeg har på pda'en på en enhet med WIN CE 5.0? Hvis ikke hvilken tomtom må jeg anskaffe meg? Endret 18. juli 2008 av AudiPowha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå