powerpolar Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hei, jeg har i lang tid vært litt nedverdiget av min onkel. Han har kommet jevnlig på besøk hos oss i sammenheng med bursdager i familien osv, men har aldri vært noe særlig snill. Han kjøpte aldri noe gaver til meg i min bursdag, bare et kort med en upersonlig gratulasjon og et teit motiv med apen julius eller noe lignenede. Det var helt til i går kveld, når broren min hadde bursdag at han overraskende hadde med noe til meg. Det var en gammel Honda Civic 1976-modell, den er ganske rusten og mangler seter og en del drivverk, men han sa det var en fin veteranbil og et samleobjekt absolutt verdt å ta vare på. Har begynt å fatte litt interesse for gamle biler nå, så jeg skal prøve å bygge den så den fungerer etter hvert. Det er et par-tre år til jeg kan få lappen, men det er greit å begynne å spare nå! Min onkel sa det ikke var snakk om mange hundre kroner for ekstradeler som kan få den i stand, jeg har allerede litt over 400 kroner oppspart! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Kan nok bli en knallgøy og lærerik hobby. Gled deg. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Grattis. Slike prosjekter tillegner deg kunnskaper som er greie å senere i livet. Lykke til med bilen =) Lenke til kommentar
vgard Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Stilig! Gratulerer! Får håpe du får fikset den greit opp da. Legg ut bilder! Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Nice, grattis. Men du må nok skerpe inn sparingen, kjem ikkje langt med 400 Lenke til kommentar
rivasavi Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 eller kanskje den "snille" onkelen ikke gadd å dra til skraphandelen med bilen, og ga den til deg isteden =) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 eller kanskje den "snille" onkelen ikke gadd å dra til skraphandelen med bilen, og ga den til deg isteden =) Ikke ødelegg gleden hans . Jeg er sikker på at onkelen har spart opp til dette over lengre tid (helt sikker). Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 eller kanskje den "snille" onkelen ikke gadd å dra til skraphandelen med bilen, og ga den til deg isteden =) Da hadde jo hvertfall tjent vrakpant? Så jeg tror han gjorde dette av godhet. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hvis jeg hadde hatt litt skrap jeg ville bli kvitt hadde jeg nok gitt det til noen jeg ikke likte. Men hvis du liker den så slo vel planen feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå