Gå til innhold

BK: Country i Botn

Anbefalte innlegg

Hei folkens. Dekket Storøyfestivalen i Botn her om dagen, legger ut et par bilder derfra til deres kritiske blikk.

post-36083-1216146151_thumb.jpg

Clay Canfield stemmer gitaren.

post-36083-1216146241_thumb.jpg

Earl Bud Lee på scenen.

post-36083-1216146297_thumb.jpg

Arne Johansen klimprer lett på gitaren.

Kommentarer og kritikk mottas med glede.

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hum. Du har kanskje et poeng. Jeg skal ta en titt på vignettering senere, men lyset vil jeg egentlig ha som det er det, det er nemlig den stemningen jeg opplevde der, lys og godt humør med en fantastisk sol. Senere på kvelden ble det dog litt mørkere. :)

PM: Noe de også er. ;)

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar

Det gjør jeg også, og jeg tar plenty bilder som ender opp low key fordi jeg er en stor tilhenger av det også, men ikke i dette tilfellet. Det er mitt budskap med bildene, at det faktisk var en veldig fin dag, at solen var ekstremt fin og så videre. Jeg tenker helt annerledes i andre tilfeller. :)

Lenke til kommentar
Det gjør jeg også, og jeg tar plenty bilder som ender opp low key fordi jeg er en stor tilhenger av det også, men ikke i dette tilfellet. Det er mitt budskap med bildene, at det faktisk var en veldig fin dag, at solen var ekstremt fin og så videre. Jeg tenker helt annerledes i andre tilfeller. :)

Mine komentarer her er hvordan jeg ville laget "eye-candy" ikke dokumentar fotos...

(jeg har heller ikke rett, bare andre ideer.)

Vet du hva jeg ville gjort... (å nei nå starter han newbien igjen)

Jeg digga det første bildet, veldig stilig at han gjør "skit" arbeide selv, bøyer seg ned og alt dette var stilig. Jeg skulle gjerne sett bildet tatt rett forran. Vet dette ikke er mulig lengre, men jeg tror bare bilde hadde fått ekstra dybde om han siktet gitar halsen mot kameraet.

En annen ting jeg ville prøvd om jeg viste helt 100% hvordan er å ta bildet slik at bakgrunnen ble litt blurry... folk gjør dette ofte, men jeg vet ikke helt hvordan man får det til med så sterk belysning. selvfølgelig er der jo lensbaby som jeg lærte om for 30 timer siden, men han hadde kanskje sett ut som bestefar-ken(dukke). PS: igjengivelsen av skyene er helt nydelig, men de tar mye oppmerksomhet...

Vet ikke helt med de andre to men ville vell prøvd å holde fokus mer på sangerne og ikke utstyre og backup sangerne... takk for at du la ut disse bildene for mye av det jeg sier nå hadde jeg aldri tenkt på der og da, når jeg endelig skal prøve meg som Konsert fotograf.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...