Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvor mye KB/s har du fått på et en linje ISDN??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk 69KB/s i et sekund!

Dette har ingeting med den reele nedlastninghastigheten.

nope, vedder på at du bruker internet explorer? :D

Noe som er litt artig er at jeg lastet ned en 50MB fil fra en kompis med SDSL, husker at hastigheten lå over connect hastigheten! (48000bps)

tror det var 6,4kb/s jeg regnet ut etterpå... satt i sjokk :)

Lenke til kommentar

Vet ikke helt ossen det er med ISDN, der det bare er en hastighet, men med Adsl så er det noen dager (med telenor) muligheter for enorme hastigheter, da de konfigurerer linjene.

Tror egentlig ikke dette er løsningen da isdn bare har en hastighet 64kbps, men...

Lenke til kommentar

Det er faktisk klin umulig. Så enkelt er det.

-KJ

Ikke hvis de er komprimerbare, da vil hastigheten bli unormalt høy men selve linja blir jo ikke noe raskere.

Telenor og noen andre ISP-er har begynnt med denne komprimeringen under navnet ISDN-turbo e.l

Lenke til kommentar

Jeg fikk 69KB/s i et sekund!

Tviler på at farten lå stabilt der mer enn noen sekunder.. Har jeg rett?

jepp du har rett! bare 1 sec!

og jeg bruker Download Accelerator plus! viss du pauser og trykker resume igjen får du høy hastighet i 2-4 sekunder!

Lenke til kommentar
Ikke hvis de er komprimerbare, da vil hastigheten bli unormalt høy men selve linja blir jo ikke noe raskere.

Telenor og noen andre ISP-er har begynnt med denne komprimeringen under navnet ISDN-turbo e.l

Sett fra en annen side er det forsatt bare 8kB/s (teoretisk maks) som går gjennom ISDN kortet ditt, men dataene er komprimert.

Om du komprimerer en 1MB fil med Winzip ned til 0.5MB og så sender den over nettet på 1 sekund. Har hastigheten din da vært 0.5MB/s eller 1MB/s ? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...