westli Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hallo! skal en tur til Olso i morgen for to dager, og jeg lurer på om det var noen spesielle steder eller shapper jeg bør få med meg. PS: Jeg er en 15 år gammel hankjønn (hæ? javel...) så er jeg ikke interessert i diverse parker eller "kjempefine" utsikter og H&M butikker, men heller burikker som passer til "dagens ungdom" (Klesbutikker, spilbutikker og lignende.) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 gidder du å labbe så er det vel bare å starte på majorstua og traske ned til slottet og så ned karl johan og deretter opp grensen, da har du vel fått med deg det meste tenker jeg. Lenke til kommentar
westli Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Jaha :] hvor er majorstua da? xD hvis du forklarer f.eks i forhold til slottet eller noe. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 du kan ta t-banen til majorstua, bare sjekk på gulesider.no Dagskort til t-banen kan være kjekt å ha. Blir været dårlig så er vel sandvika storsenter norges største atm om du har bil evt kan du ta tog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå