Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex uten kondom, stor smittefare?

Gjest Guest_Kongen_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Kongen_*

Eg hadde fyllesex uten prevansjon i helga, og lurar på om eg kan ha fått nokon sjukdommar. Eg kjenner jenta ganske godt, og spurde hu om hu hadde nokon sjukdommar. Hu sa at hu ikkje hadde det. Men om a har det, er sjangsen stor for at eg åsså blir smitta?

Samleie varte i kanskje ein halv time totalt(blei avbrutt eit par gonger). Hu var go og våt, viss det har noko å seie.

Videoannonse
Annonse

Har de ikke lov så kan det nok tvilsomt blir brukt mot en i en rettsak....

De må jo også ha en veldig god grunn til å gjøre det, for at de skal gidde også.

Blir jo egentlig det samme som hvis du har ulovlig videoovervåkning i kåken din, og naboen kommer å raner deg, så går det vel ikke å bruke videoopptaket som bevismateriale, fordi det ikke er lov...

Det ville også fra et økonomisk standpunkt blitt ganske håpløst å teste personer for alt av narkotiske stoffer og lignende hver gang noen tok en pissprøve...

Hvis han har fått klamydia et par-tre ganger så er han idiot.

Det er ikke sikkert at jenter merker det nei, men de kan bli sterile. Det er derfor det er viktig at man tester seg om man har tilfeldig sex. Men igjen: Har man tilfeldig sex så BØR man bruke kondom.

Klamydia er forresten aldri noe problem å behandle, du får stort sett to tabeletter med antibiotika, som du skal ta med noen times mellomrom. Disse er noen skikkelige hestekurer, så du blir anbefalt å spise samtidig, og du kan risikere å bli ganske kvalm av de.

• Opprett ny...