Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kjønnsvorte? talgkjertel? Inngrodd hårsekk?

Gjest Gjeest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjeest

Hei. Jeg har fått en liten klump på siden av kjønnsleppen, det er bare en, men den er ganske stor. Når jeg tørket med papir over den så kom det blod ut, kom til å klemme litt på den, å då kom det masse hvit gugge ut! Det gjør littegrainne ondt å ta på den, og det ser ut som område rundt er litt hovent. Kan dette være kjønnsvorter?? Har hatt usikker sex med eksen, for en månde siden..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det hørtes mer ut som en kvise, og stemmer det vil den forsvinne ganske fort om du lar den være i fred!

Kjønnsvorter er visst mer slik:

Fra helsenytt.no

"Det kommer alt an på hvor vortene sitter. Hvis de er lokalisert til de ytre genitalia, på kjønnsleppene, rundt skjedeåpningen eller rundt endetarmsåpningen, er de lette å både se og føle. Vanligvis er vortene hudfargede eller hvite, men de kan også være brune. De kan ha mange fasonger - være flate eller spisse. Normalt gjør de ikke vondt, men de kan føre til noe ubehag og irritasjon. Verre er det når vortene befinner seg inne i skjeden eller inne i endetarmen. Da kan de bli ganske store og føre til en del ubehag. Av og til er vortene «usynlige». Allikevel kan de føre til kløe, smerter, svie og blødninger, da særlig ved samleie. Hos mannen er vortene vanligvis godt synlige, dette fordi de befinner seg på selve kjønnsorganet."

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
Gjest sirenes1179

jeg har at veldig liknende problem. fikk først en sånn og den gikk nesten helt vekk, etter en stund kom det en til nesten oppå den gamle og nå er begge like ille som første gang. for meg ser det litt ut som kviser og i mitt tilfelle er jeg sikker på at det ikke er kjønnsvorter hvertfall siden jeg ikke har hatt ubeskyttet sex... men rett ved siden av selve såret er det en liten grå flekk, kan det muligens være hår eller noe sånt kanskje? har to av dem også... vet ikke jeg, tror jeg skal komme meg til legen en tur og finne ut av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...