Gå til innhold

hjelp til utbytte av prosessor!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvordan vet du at det er en intel prosessor? linket virker ikke :/

det kan også være en socket 939 eller 754 (selv om jeg tviler på det) og ikke AM2

Jeg får opp en side med flere produkter på linken.. og eneste prosessor der er en Intel Core 2 Quad Q6600..

Mener den gamle er en AM2...

:roll:

Lenke til kommentar
hvordan vet du at det er en intel prosessor? linket virker ikke :/

det kan også være en socket 939 eller 754 (selv om jeg tviler på det) og ikke AM2

Jeg får opp en side med flere produkter på linken.. og eneste prosessor der er en Intel Core 2 Quad Q6600..

Mener den gamle er en AM2...

:roll:

beklager feil i linken her er den egentlige linken: http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=info&a...mp;QSID=6938148

Lenke til kommentar

hovedkortet er da en MS-7225 om jeg ikke tar feil, og jeg trur ikke den vil klare å levere nok strøm til prosessoren med tanke på at det er ett mATX kort, tpd er på rundt 130w

Endret av Extremetel
Lenke til kommentar
hovedkortet er da en MS-7225 om jeg ikke tar feil, og jeg trur ikke den vil klare å levere nok strøm til prosessoren med tanke på at det er ett mATX kort, tpd er på rundt 130

er det mulig å kjøpe ny strømforsyning eller må jeg bytte hovedkort?

Lenke til kommentar

Anbefaler deg å bytte hovedkort. Her er et godt hovedkort med LGA775 sockel (intel prosessorer) ;)

https://prisguiden.no/product.php?productId=96385

Du må da kjøpe deg ny prosessor også, men nå vet jeg ikke hva slags arbeid du bruker maskinen til. En AMD 3500+ sparker jo ikke så mye fra seg. Da kan det jo være en ide å legge penger i en bedre prossesor som kan brukes til tyngre arbeid. Det finnes mange fine Intel prosessorer til en hyggelig pris :) F.eks en E8400 (NB. Prisfall forventes vel snart så da faller prisen ytterligere)

Endret av henrik343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...