Volym Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hei hei. Jeg har et lite problem som mest irriterer. Når jeg skal laste ned hjemme til kjæresten min mister jeg nettet etter en liten stund. Bruker Bitlord som nedlastingsprogram, de har en Linksys Router og vanlig kabelnett. De andre pc'ene mister ikke nettet og jeg kan bruke andre nedlastingsprogram som f.eks Bearshare uten å miste nettet. Hva kan dette skyldes og hvordan får jeg fikset det? M.vh Sven Lenke til kommentar
McLuddis Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hvordan får du opp nettet igjen? Jeg har hatt lignende problemer og mye googling av event id'er har satt meg på sporet av at det kan skyldes begrensninger i windows, der det er satt et maks antall halvåpne tilkoblinger. Jeg vet ikke dette med sikkerhet, men når jeg slår av torrenten slutter windows å generere feilmeldinger og nettet holder seg stabilt. Når jeg mister kontakten med nettet er eneste måten å få det opp igjen, for meg, å deaktivere nettverkskort og aktivere det igjen... Lenke til kommentar
Volym Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 For meg er det nok å bare koble fra nettverket og koble på igjen. Så er jeg tilbake. Jeg lurer på om dette ligger i routeren, men er ikke helt sikker. Det merkeligste er jo at ingen andre mister nettet, bare jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå