John-86 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hei Tidligere når jeg har henvendt meg til dette forumet så har det vært alt fra Wii til TV,denne gangen er det PS3. Det er en selger på QXL som selger en hong kong versjon,prisen er 2500. jeg vet att det er muligens att blu ray filmer ikke vil funke på denne versjonen men er det slik att PS3 spill virkelig er universale og kan bruke på hvilken som helst versjon? Er det kanskje noen der ute som sitter med en Hong Kong versjon som kan gi feedback? Takker så mye for alt av svar Mvh John Erik Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Har sittet med japansk og amerikansk ps3 og jeg kan bekrefte at spillene funker uansett region. Lenke til kommentar
John-86 Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Takker for svar Så det er altså ingen forskjell mellom hong kong versjonen og norske,utenom Blu Ray sonene? Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Var det ikke noen som slet med at knappene var annerledes a? At f.eks O gjør det samme som X i Europa og Amerika? Lenke til kommentar
John-86 Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Var det ikke noen som slet med at knappene var annerledes a?At f.eks O gjør det samme som X i Europa og Amerika? dette høres slettes ikke bra ut Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) jeg har en Hong Kong maskin! det er sant at O er ok, og X er tilbake knappen på Hong Kong versjonen, dette gjelder dog bare i menyene, men i spillene er alt som det skal være. feks, du gasser fortsatt med X på gran turismo. eneste som ikke funker er europeiske blue ray, og gamle ps2 og ps1 spill fra europa selvfølgelig.. men det gjør meg ingenting, syns personlig at det er en fordel med en maskin som takler Blu ray filmer fra usa ettersom det er billigere å bestille filmer fra usa, ikke det at jeg har bestilt enda Endret 16. juli 2008 av MclarenMrcedes Lenke til kommentar
John-86 Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 jeg har en Hong Kong maskin! det er sant at O er ok, og X er tilbake knappen på Hong Kong versjonen, dette gjelder dog bare i menyene, men i spillene er alt som det skal være. feks, du gasser fortsatt med X på gran turismo. eneste som ikke funker er europeiske blue ray, og gamle ps2 og ps1 spill fra europa selvfølgelig.. men det gjør meg ingenting, syns personlig at det er en fordel med en maskin som takler Blu ray filmer fra usa ettersom det er billigere å bestille filmer fra usa, ikke det at jeg har bestilt enda Godt og høre da har jeg ikke noe og bekymre meg for hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå