hean Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hei Er på jakt etter ett videokamera og har kikket en del på tilbudene til Lefdal som du finner her. Desverre finner jeg ikke noen tester av kameraene, er det noen som vet om en side som tester en del videokamera? Så en ting til, det blir oppgitt en del optisk zoom på videokameraer men man opplyser aldri om minste brennvidde, hvordan fungerer dette i filmverden? Håper på raskt svar! Lenke til kommentar
Maxwell Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 En side på engelsk er denne: http://www.camcorderinfo.com/ Lenke til kommentar
2Olav Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Også på ymse norske sider: akam.no Forbrukerportalen Forbruker.no pluss pluss. Du kan ellers bare søke på det kameraet du tenkte på, så kommer det nok opp et par tester av det. Lenke til kommentar
hean Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Takker for svar, har undersøkt alle sidene og jeg finner mye bra her. Ser at Panasonic skiller seg bra ut ved å gi mye for pengene mens JVC sliter med en del støy, også på nye og dyrere videokameraer. Fant ikke noen av de eksakte modellene som var på salg på Lefdal men tror nok uansett det står Panasonic på videokameraet når jeg først bestemmer meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå