minax Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Hallo! Har vært og kjøpt meg playstation3 og nytt tv, så tenkte jeg skulle ha meg et stero annlegg og. Tenkte på en priss klasse fra 3500-5000. Skal bare bruke det til film og litt musikk. Har ikke så veldig mye stero så det er sagt Helsning Knut Endret 15. juli 2008 av minax Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Høytalere: Dynavoice Magic F6. 1380,- kr inkludert frakt. Forsterker: Cambridge 640A v.2 3.198,- kr Lenke til kommentar
minax Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Såg fint ut det der, er det trøkk i det der ? Hehe.. Er det mulig og koble opp sub på den forsterkere ? Lenke til kommentar
SebastianS Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Om du kan koble den til en av linje utgangen på forsterkeren så ja. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Dynavoice F6 testet i Lyd og Bilde, og brukertest på AV-forumet. Ingen Bass ?Mener du subwoofer ? Tror ikke man skal være plaget av lite bass i lite til middels stort rom. Men de går ikke så djupt som en subwoofer da... Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hvis du ikke skal ha høyttalerne i en stue på 50+ kvadrat, så klarer du deg fint uten aktiv subwoofer. Har selv høyttalere på den størrelsen, og de klarer fint å fylle en middels stue med drønnende bass. Lenke til kommentar
SebastianS Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Dynavoice F6 testet i Lyd og Bilde, og brukertest på AV-forumet. Ingen Bass ?Mener du subwoofer ? Tror ikke man skal være plaget av lite bass i lite til middels stort rom. Men de går ikke så djupt som en subwoofer da... Ja jeg mener subwoofer Lenke til kommentar
minax Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Jaok.. Trur nok eg går får dei dynavoice. Men, synst det såg ganske "tamme" ut Så tenkte derfor at eg trengte sub til dei Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 F6 spiller veldig bra til prisen, har de selv, og det er nok bass for meg, nå bruker jeg de i et ganske lite rom, men tror nok de kan gi grei bass i større rom og.. Du kan jo evt kjøpe deg en sub senere hvis du føler du skulle trenge det... Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Det blir ofte bedre bass i et større rom, faktisk. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Det blir ofte bedre bass i et større rom, faktisk. Det stemmer, høyttalerene trenger luft rundt seg for at det skal bli riktigere bass. Det blir fort mere bass om de står nærmere bakveggene, men den bassen blir ofte ikke så god. En tommelfinger regel er ofte at det skal stå rundt 0,5meter fra bak/side vegg. Men det varierer jo fra høyttaler til høyttaler. Høyttalere med bassporter bak bør stå enda lengere fra bakveggen. Slik er det på mine, men siden jeg ikke har så stort rom valgte jeg heller å tette igjen portene for da ble det bedre og kjappere bass. Endret 18. juli 2008 av GnoMiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå