bokfinn Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Vi tenkte å spille litt coop på halo3 og har derfor samlet oss med 2 tver og 2 maskiner, og har koblet opp maskinene opp mot xbox live. Den ene maskinen får xbox live failed på connection test, MTU og alt det andre funker bra. Noen løsninger? Funka nå, tok bare release network settings på den ene maskinen. Lenke til kommentar
TNT127 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Internett er fullt oss deg, hadde samme problem med PC og Xbox kobla opp samtidig. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 blir vel no krøll med ip og dhcp leasen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 pass på at de har hver sin IP. skru på den første boksen, gå inn på routern og velg bruke altid denne IP. så skrur du på neste å gjør det samme. og pass at ingen andre har den IP`en. ikke bruk static IP. bare Automatisk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Dette har jeg vært borti på enkelte routere, og problemet har i de tilfellene jeg har vært borte i løst seg når man har satt ett unikt hostname på hver Xbox. Gjøres under network settings. Lenke til kommentar
DeXeqtR Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Internett er fullt oss deg, hadde samme problem med PC og Xbox kobla opp samtidig. No har ej hørt den óg. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 LOL "Sorry cant download pr0n, limit reached" Lenke til kommentar
DeXeqtR Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 LOL "Sorry cant download pr0n, limit reached" Noe sånt ja xD - DeXeqtR ;D Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Faen, er Internett fullt? Ja ja... Det måtte vel skje en dag. Lenke til kommentar
ok-stoffy Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Vi tenkte å spille litt coop på halo3 og har derfor samlet oss med 2 tver og 2 maskiner, og har koblet opp maskinene opp mot xbox live.Den ene maskinen får xbox live failed på connection test, MTU og alt det andre funker bra. Noen løsninger? Funka nå, tok bare release network settings på den ene maskinen. Hey. Ser at inlegget ditt er gammelt, men håper du svarer. Jeg har planer om det samme, men bare lurte på om du har hatt "lagg" problemer med at du kjører to xbox 360'er på Live samtidig. Kjipt å kjøpe maskin nummer to viss bredbåndet mitt ikke takler det. Jeg vil ikke ha "lagg" når jeg skal eie i Halo 3:D takk for svar:) Kristoffer Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Det kommer jo helt an på nettet ditt. Ta speedometertesten på ITavisen.no. Lenke til kommentar
ok-stoffy Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Det kommer jo helt an på nettet ditt.Ta speedometertesten på ITavisen.no. tok testen, og her er utfallet:) Nedlastingshastighet: 4 166 kbit/s (6 000 000 bytes på 11,521 sek) Opplastingshastighet: 436 kbit/s (1 000 000 bytes på 18,355 sek) Vet ikke om du vet hva jeg trenger, men viss du vet det, så hadde det vært kjekt:) Aner ikke om dette er mye eller lite:) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Har mer eller mindre det samme selv, og det burde gå helt fint. Bare ikke vær host for flere enn dere som skal spille sammen Lenke til kommentar
ok-stoffy Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Har mer eller mindre det samme selv, og det burde gå helt fint.Bare ikke vær host for flere enn dere som skal spille sammen Thank you:) Då er eg klar for ny xbox 360 elite. Det blir sweet:D Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg har dårligere hastighet enn det han viste til der, og 2 stk på live hos meg går helt knirkefritt:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå