jimdidr Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Fikk ingen tilbakemelding på mitt første og forrige bilde... Men prøver igjen(EDIT: med nytt bilde.). Et bilde fra en tur i skole med min far(Sigbjørn) og hans hund(Larris). Ønsker bare tilbakemeldinger her. Positivt og negativt, alt er velkommen (Trenger vell egentlig ikke si det men nå er det gjort.) Endret 15. juli 2008 av jimdidr Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Effektiv og kul utnytting av en utskjelt teknikk. Valget av å gjøre dette til en skikkelig 3D opplevelse er fin, og tar fokus bort fra teknikken. Ansiktet passer til teknikken, og vi får en kraftig fokus på skjeggstubbene. Uvanlig er det også, så dette likte jeg mye bedre enn de fleste andre bildene, som har fått litt for mye behandling i etterbehandlingen. Her er det noenlunde behersket, og det er et objekt som er verdt å se to ganger på. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Ser ikke hvordan dette bildet kunne vært bedre. Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Takk for veldig positiv tilbakemelding. Tørr jeg spørre hva den utskjelte teknikken er? Brukte jeg den også tilfeldigvis her ? Jeg er passelig ny til dette på det litt mer avanserte nivå. (ovesettelse; med dyrt utstyr.) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg trodde det var en behersket bruk av HDR, men i etterkant ser jeg at det er litt jobbing med kontrastene som er effekten her. Uansett har det ingenting å si for resultatet, som jeg altså liker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå