1-2-3 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hei! Jeg har nylig lasta ned Norman på vår nye stasjonære PC. Jeg er ikke så godt kjent med programmet, og jeg har problemer med å komme meg inn på kontrollsenteret. Høyreklikker på Norman-ikonet nede i høyre hjørne, men på lista som kommer opp står det bare: "Søk på datamaskinen," "Stopp sanntidssøking," "Kontakt oss" og "Oppdateringsstatus." Har vært inne på kontrollsenteret én gang, da høyreklikket jeg også på ikonet i høyre hjørne, og "Kontrollsenter" var et valg på lista. Neste gang jeg gjorde det samme, kom den andre menyen (som nevnt over) opp. Skjønner ingen ting. (Norman-ikonet i Startmenyen har jeg sletta...) Er det noen som i samme slengen kan fortelle meg hvordan jeg kan slippe alle disse spørsmålene om å tillate eller avvise programmer hele tiden? Går meg på nervene. Prøvde Norman for to-tre år siden, men sletta det etter kort tid nettopp pga. av dette. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 hvorfor får du spørsmål om å tillate eller avise programmer hele tiden? har Norman selv, og har aldri opplevd det. Er det virus den varsler om? Norman Security Suite kommer du inn på når du høyreklikker på ikonet nede i hjørnet, men tror ikke man bør endre på innstillingene der. Lenke til kommentar
kig Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 hvorfor får du spørsmål om å tillate eller avise programmer hele tiden? har Norman selv, og har aldri opplevd det. Er det virus den varsler om? Jeg har også nylig tatt dette programmet i bruk, og opplever det samme. Irriterende, ja. Lenke til kommentar
1-2-3 Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 hvorfor får du spørsmål om å tillate eller avise programmer hele tiden? har Norman selv, og har aldri opplevd det. Er det virus den varsler om?Norman Security Suite kommer du inn på når du høyreklikker på ikonet nede i hjørnet, men tror ikke man bør endre på innstillingene der. Kan det ha noe med å gjøre at jeg valgte "uerfaren bruker" under installasjonen, og ikke "erfaren bruker??" Kanskje slipper jeg alle disse spørsmålene hvis jeg velger "erfaren bruker?" Ikke virus nei, men når jeg f.eks. åpnet Firefox første gang, så fikk jeg spørsmål om å tillate eller ikke tillate programmet. Dette dukker opp rett som det er. Går meg på nervene. Helt vanvittig at det skal være sånn, det var derfor jeg flyktet fra Norman forrige gang. Sikker på at de mister tusenvis av kunder på dette. Er jo nesten som om virusprogrammet er et virus selv, så ille er det! Nei, jeg kommer ikke inn på Norman Security Suite når jeg høyreklikker på ikonet nede i hjørnet. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Tror kanskje jeg misforsto deg litt. Har Norman Security Suite selv, men kun virus/spyware delen, og ikke brannmuren. Det er vel brannmuren i Norman som driver å maser på deg? Endret 16. juli 2008 av O.J Lenke til kommentar
1-2-3 Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Tror kanskje jeg misforsto deg litt.Har Norman Security Suite selv, men kun virus/spyware delen, og ikke brannmuren. Det er vel brannmuren i Norman som driver å maser på deg? Ehh, godt spørsmål. Er kanskje det. Var det samme med Norton også, men ikke på langt nær så ofte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå