Mann20 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hei! Jeg har innimellom venner på besøk, pluss en bror. Er det noe her som har erfaring med om det er verdt å kjøpe to håndkontrollere til (har to stk fra før) så vi kan spille flere på spill som PES, CoD4 og andre nyere spill? Noen med litt erfaring? Lenke til kommentar
VeMa Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Sinnsykt fett å spelle CoD4 splitscreen me 4 stk... nestn så man blir frista t å finne frem den gode gamle Golden Eye på N64! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Eg vet eg e litt tidlig, men littlebigplanet blir nok kjekt me 4 kontrollere Lenke til kommentar
Deathsh00t Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Har 2 selv og synes det er greit med dt Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 om du har ps2 og forsatt har de kontrollerne finnes d overgang greier du kan kjøpe for 80 kroner, hvor jeg kjøpte de husker jeg ikke i farta men tror d var playx.no dette er genialt for jeg har 4 ps2 kontrollere fra før så kan spille 6 player og betale bare 320 kroner Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg har tre stk, og bruker alle rett som det er. Har hatt god bruk for dem, tenkte jeg skulle anskaffe en til snart. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg har to Sixaxis men kommer snart til og kjøpe meg en tredje kontroll, må jo ha en Dualshock 3 Bruker som oftest ikke mer enn en kontroll men hender at jeg en sjelden gang har en kompis på besøk slik at vi kan spille fifa 08 mot hverandre. Hvis du har bruk for det ser jeg ingen grunn til og nøle, med minder du ikke har penger da. Lenke til kommentar
Deathsh00t Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jo are? Spille Fifa en gang? Psn: Ipwn4Fun Vi kan jo møtes i en lobby? Kankje i ''My country'' Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jo are? Spille Fifa en gang? Psn: Ipwn4FunVi kan jo møtes i en lobby? Kankje i ''My country'' Kunne vært artig det. Men jeg får ikke fifa 08 online til og funke, vet ikke hva problemet er. Kan ikke være nettet i hvertfall siden det funker bra med andre spill. Men skal se om jeg ikke kan få det til senere, kan være jeg som ikke har prøvd hardt nok Skal legge deg til. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Warhawk og Calling All Cars, er vell fine spill på splitscreen, hvis dere liker noen av dem så er det sikkert fint.. Men det kommer jo egentlig ann på hvor masse du har besøk, og hvor mye penger du vil innvestere i at alle kan spille samtidig. Lenke til kommentar
harsa Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 2pk sixaxis for ca 600 på elkjøp Lenke til kommentar
drezz Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Jeg har til sammen 7 kontroller 4x sixaxis 1x Dualshock 3 1x GunCon (Timecrysis 4 pistol,lol) 1x Guitar hero Guitar (Kan brukes som kontroll, men Nei takk xD ) Stor familie med 2x ps3'er Så, for meg, venner og familie, så har det vært verd det Endret 19. juli 2008 av drezz Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Multiplayer for min del er ikke før fire spillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå