Neverio Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hei Jeg har en pc her med win 2003 på, og ca 10 andre pcr med Win XP og Vista. Det jeg lurer på er om det finnes en lett mulighet for meg å legge inn spill på disse pcene. Tenkte da på å kun installere de på serveren, for så at serveren legger disse på de andre pcene automatisk.. Er det noe lett løsning på dette? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Om du skal ha serveren til å installere automatisk trenger du noe ala NetInstall som absolutt ikke er gratis. Alternativt kan du legge ned et image av CD/DVD'ene på serveren som brukerene kan installere fra, men om du ikke snakker om gratisspill forutsetter det selvsagt at du har kjøpt og betalt for 10 spill. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Uten at jeg har noen som helst forutsetning for å si noe om dette, så trodde jeg det fantes gratis programmer som kunne lage en .msi pakke utav nær sagt alt. Som du så kan spre via GPO. Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Låner bare tråden litt: Hva hvis jeg ønsker å legge inn gratis programmer som for eksempel Firefox 3? Hvordan gjør jeg det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå