Klingon Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Er lei av å spille med 14tisser fra USA :| Er det noen som har lyst å bli med på en coop med Gears of Ware ikveld? ca 18:00 og utover. Satser på å kjøre det på insane Gamertag: Galldrian Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Skulle gjerne vært med, men må få med meg pressekonferansene til Nintendo og Sony.. Lenke til kommentar
Klingon Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Skulle gjerne vært med, men må få med meg pressekonferansene til Nintendo og Sony.. Bli med etterpå hvis ingen andre melder seg da De er vell ferdig til 7. Har endelig fått madammen opptatt med Sims2 og ungen i seng så nå må jeg gripe sjangsen Lenke til kommentar
Klingon Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Hvor er det du ser pressekonferansen forresten? Den på gamespot virker ikke ser det ut som Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Kan bli med i pausen og etter Sony! Ser den hos IGN. Veldig stabil streaming med god kameravinkel! Lenke til kommentar
Klingon Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Kan bli med i pausen og etter Sony! Ser den hos IGN. Veldig stabil streaming med god kameravinkel! Ja fant den nå, jeg er ikke subscriber så jeg er stuck med frimerke størrelsen jaja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå