tommis Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Heisann kloke hoder. Jeg er på utkikk etter er mobil med støtte for Microsoft Exchange, siden denne skal brukes kun i jobbsammenheng. Fant ingen oversikt over mobiler som støtter dette, har dere noen forslag? Telefonen skal helst ikke være full av all annen slags drit. Kun en responsiv og funksjonell mobil med støtte for Exchange altså. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hva med den her? Den støtter Exchange. Lenke til kommentar
tommis Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Takker for raskt svar! Den så bra ut den, blir spennende å se testen når den kommer. Finnes det andre alternativer? Greit å ha noen modeller å sammenligne med samt at Nokia ikke er noen favoritt her i gården. Fra før av har jeg en Samsung, noen som vet om de har modeller med støtte for Exchange? Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Du har jo også sony ericsson G502: https://prisguiden.no/product.php?productId=94888 Lenke til kommentar
tommis Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Hvor finner dere info om disse har Exchange støtte eller ikke? Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Her er artikkelen om mobilen skjelsba linket til. Der står det at den støtter Exchange Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 E71 er et bedre valg enn E66 IMHO, qwerty FTW Lenke til kommentar
tommis Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Takker for alle svar, da har jeg noen alternativer så får jeg se hva jeg lander på. Hadde jo vært kjekt å se de testene som er annonserte først. Takk igjen! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 De fleste htc-telefonene har jo støtte for exchange... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Alle nokia som kjører symbian støtter MFE (Mail For Exchange) klienten til Nokia. Dog E modellene med sin aktive standby modus display er å foretrekke for økt funksjonalitet/oversikt , samt at man bør ha både EDGE og 3G 3G+ støtte. Edit: Selv bruker jeg E51 , med oppsatt MFE 2.0 mot jobbens exchange servere. Funker perfekt. Kontakt/ringe lista i telefonen er faktisk også den samme som min exchange contacts folder. Samt avtaler/møter. For at dette skal funke må exchange serveren være enablet med mobil aksess (mobile messaging) også da. Endret 16. juli 2008 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå