Gå til innhold

PES eller FIFA?

Mann20

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Indeed. PES 4 er vel produsert samme år som Fifa 2004? PES 4 synes hvertfall jeg er bedre enn Fifa 08, hvis man bare tenker under match.

Lol? Pes08 var sugen derimot var fifa 10 ganger bedre! Og det med pes04 er er bare kødd! fifa08 er 10 ganger bedre pes08 og 100 ganger bedre enn pes04!

Endret av Deathsh00t
Lenke til kommentar
PES sliter da også med dårlig AI. Riktignok er keeperne bedre på PES, men du kan jo bare sentre til en vingspiller og løpe helt upresset ned til dølinjen hver eneste gang. I tillegg løper ofte angrepsspillere fra forsvarsspillere selv når de har ballen i bena, noe du faktisk så og si aldri ser på en fotballbane i det virkelige liv. Og for ikke å snakke om at Ronaldinho, Kaka etc er alt for god i forhold til i virkeligheten.

Likevel synes jeg PES er et bedre spill enn FIFA, selv om jeg riktignok ikke har spilt FIFA 08 versjonen ennå.

Keeprene på PES avhenger av vanskelighetsgrad.

Vanskelig å springe upresset ned til dødlinjen dersom du har satt opp vanskelighetsgraden.

Opplever nesten alltid at spiller med ball blir tatt igjen av den tregeste sinka i forsvaret jeg:-S

Enig med at enkelte spillere er alt for gode. Derfor finnes det en editmodus hvor du kan endre på spillere du synes er alt for gode :)

Har ikke prøvd FIFA siden 2002, siden PES var så myyye bedre (etter min mening) så kan ikke uttale meg om det.

Lenke til kommentar

Har store forventninger til at Fifa kan klare det hvert år, men blir like skuffa hver gang.. Det store problemet er fysikken mener jeg. Det blir ofte skåret mål som er omtrent identiske til andre mål du har skåret før. På PES er fysikken på ballen og alt så myyye bedre, og dermed blir det mye mer variasjon i hvordan målene kommer og hvordan redningene til keeperen kommer.

Regner med at PES vinner i år igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...