Mewsique Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Ventetiden er snart over! Til høsten redder Oasis oss fra høstdepresjonen. Les mer Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hmm, skeptisk. Hører som oftest heller Blur enn Oasis. Vokalisten gjør meg faktisk ganske kvalm pga at jeg hater egosentrerte folk, spesielt de som tror de er superstjerner uten å faktisk være det. MEN, det kan jo godt hende denne plata blir bra den! Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Oasis er jo superstjerner. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Joa, men ikke ordentlige superstjerner i mine øyne ihvertfall. En som sier at han tror han er en reinkarnasjon av John Lennon, klarer jeg bare ikke å like. Ingen har godt av et sånt ego. Han er ikke engang så god heller. Damon Albarn overgår han lett og har halvparten av egoet som Liam har. Mine meninger seff Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Du har begått den store feilen å ta dem seriøst på de uttalelsene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg