idenb Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Har to bilder av rødstrupe som er tatt i sommer, lurer litt på om skarpheten sitter. Hva synes dere generelt om bilde? Endret 15. juli 2008 av idenb Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Likte best det første grunnet blikkontakten. Skarpheten sitter som bare f... og bildet er generelt veldig bra med duse farger i bakgrunnen osv. Bilde2 var også bra, men likte best det første. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Her synes jeg du har truffet bra, fine rødstrupebilder. Jeg likte best #2, antakelig pga fargene i bakgrunnen som matcher fuglen bra. Det er en del banding i bakgrunnen på begge, men det kommer formodentlig av JPEG-komprimeringen. Er det et 300mm fastobjektiv du har benyttet her? Lenke til kommentar
idenb Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 ja det er rett, bruker canon 300mm f/4 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Det er en del banding i bakgrunnen på begge, men det kommer formodentlig av JPEG-komprimeringen. Jeg tok feil. Det var skjermoppsettet mitt som var problemet, jeg ser ingen bandingproblemer nå. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Fint og skarpt det her. Jeg likte begge to men synes du kunne fjernet støyen med Noise Ninja eller no sånt. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Flotte bilder. Som nevnt før meg, syns også jeg at det første ble stiligst, men som artsbilde ble #2 best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå