Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg en sexsforbryter?

Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt18

Hei. Jeg gjoer historien kort.

Jeg onanerte paa hotellrommet i syden og syntes det var spennende aa se etter topploese jenter paa stranden. Jeg ble oppdaget veldig raskt av en dame som vinket til meg. Er jeg en sexforbryter? Hva boer jeg gjoere? Jeg foeler meg helt forferdelig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er veldig redd faar aa maatte konfrotere damen og kansje hennes kjaereste. Etter jeg ble oppdaget foelte jeg meg helt forfedelig. Gikk i dusjen og bare vasket meg grundig. Jeg satt en stund paa hotellrommet aa ventet paa at hun skulle komme aa kjefte pa meg eller faa typen til aa gi meg bank. Det kan vel nevnes at det var damen som saa meg som jeg kikket paa. Jeg var vist ikke like usynlig som jeg trodde.

Jeg har tidligere syntes det har vaert spennende naar det er mulighet faar aa bli "tatt", men etter dette saa kan jeg ikke tenke at det kan vaere noe annet enn en mega turnoff.

Lenke til kommentar
Hei. Jeg gjoer historien kort.

Jeg onanerte paa hotellrommet i syden og syntes det var spennende aa se etter topploese jenter paa stranden. Jeg ble oppdaget veldig raskt av en dame som vinket til meg. Er jeg en sexforbryter? Hva boer jeg gjoere? Jeg foeler meg helt forferdelig!

Vi har alle gjort mye rart :p

Det gjør deg ikke til en sexforbryter ;)

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Jeg vil anta at hun innerst inne tok det som et kompliment.

Du skal ikke gjøre noe spesielt, det er ikke en SÅ stor sak. En sexforbryter er du definitivt ikke.

Lenke til kommentar

Hehe, en morsom liten topic :) Ser ikke noe galt i det jeg, men det er da litt godt gjort å bli sett? Du kan jo sette deg i en stol eller noe med et teppe over?

Uansett så er det nok ingen som blir sure for at du runker til dem, utenom store boler-mannfolk og foreldre til små unger. Just keep jerking it off :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

undskyld, jeg må le litt .. HAHAHAHA.

Seriøst, dette skal nok gå så bra så. Det var jo HUN som smugkikket på DEG mens du satt å runket. <-- storyen din hvis noen spør ;)

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar

Det var ikke du som blotta, det var hun som smugkikka :)

I enkelte land er begge delene like ulovlig ;)

(Jeg vet ikke hvordan det er i Norge, men tror du kan gå naken og gjøre hva du vil så lenge du er innenfor de fire veggene. Usikker på verandaer o.l.)

Lenke til kommentar

Siden hun vinket til deg virker det som hun likte det :p

Hadde hun blitt sur og sendt typen sin til å banke deg hadde hun vel heller pekt og ropt, med et sint ansikt.

Synes egentlig du burde slå av en prat med henne, kanskje hun ble smigret og vil gi deg en hånd om du spiller kortene riktig :p

Lenke til kommentar

Hørte en morsom historie for en god stund siden. En fyr hadde ny, ung kone og sønnen (sent tenårene eller deromkring) var på besøk. Faren var ute ganske lenge, sønnen og kona.... vel, la oss si likte hverandre.

En stund senere skulle hele familien se en film de hadde tatt opp i ferien. Problemet var at videokameraet hadde stått på opptak på feil sted til feil tidspunkt, så gjett hva filmen egentlig viste? Jepp, sønnen og kona... :wow::mrgreen:

Det er pinlig. Å dra den i vinduet mens du ser på pene damer er normalt. ;)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...