Gjest Gutt18 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hei. Jeg gjoer historien kort. Jeg onanerte paa hotellrommet i syden og syntes det var spennende aa se etter topploese jenter paa stranden. Jeg ble oppdaget veldig raskt av en dame som vinket til meg. Er jeg en sexforbryter? Hva boer jeg gjoere? Jeg foeler meg helt forferdelig! Lenke til kommentar
holst84 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Nei det er du så absolutt ikke:D Bare ta det helt med ro Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Ingenting, er normalt å bli kåt på nakne jenter Lenke til kommentar
Gjest g18 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg er veldig redd faar aa maatte konfrotere damen og kansje hennes kjaereste. Etter jeg ble oppdaget foelte jeg meg helt forfedelig. Gikk i dusjen og bare vasket meg grundig. Jeg satt en stund paa hotellrommet aa ventet paa at hun skulle komme aa kjefte pa meg eller faa typen til aa gi meg bank. Det kan vel nevnes at det var damen som saa meg som jeg kikket paa. Jeg var vist ikke like usynlig som jeg trodde. Jeg har tidligere syntes det har vaert spennende naar det er mulighet faar aa bli "tatt", men etter dette saa kan jeg ikke tenke at det kan vaere noe annet enn en mega turnoff. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hva er det hun skal reagere på da? Du kan jo reagere på at hun smugtitter, hun kan ikke si noe ei heller gjøre noe med det. Fortsett med selvkosingen sier jeg bare. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Selv om du synes det er spennende skal du jo å ta hensyn til mennesker som kan komme i "skade" for å se deg. Du har nok ikke gjort noe skade, men vær forsiktig! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Sexforbryter er du ikke, men som Hanne sier så pass på hvor du gjør det, tenk om flere små barn så deg i tillegg, da er det fullt mulig du ville ha fått grisejuling av foreldrene. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hei. Jeg gjoer historien kort. Jeg onanerte paa hotellrommet i syden og syntes det var spennende aa se etter topploese jenter paa stranden. Jeg ble oppdaget veldig raskt av en dame som vinket til meg. Er jeg en sexforbryter? Hva boer jeg gjoere? Jeg foeler meg helt forferdelig! Vi har alle gjort mye rart Det gjør deg ikke til en sexforbryter Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Om det gjør deg til en sexforbryter finnes det en del der ute. Ta det med ro, hun tok det sikkert ikke så ille opp som du tror. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg vil anta at hun innerst inne tok det som et kompliment. Du skal ikke gjøre noe spesielt, det er ikke en SÅ stor sak. En sexforbryter er du definitivt ikke. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hehe, en morsom liten topic Ser ikke noe galt i det jeg, men det er da litt godt gjort å bli sett? Du kan jo sette deg i en stol eller noe med et teppe over? Uansett så er det nok ingen som blir sure for at du runker til dem, utenom store boler-mannfolk og foreldre til små unger. Just keep jerking it off Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) undskyld, jeg må le litt .. HAHAHAHA. Seriøst, dette skal nok gå så bra så. Det var jo HUN som smugkikket på DEG mens du satt å runket. <-- storyen din hvis noen spør Endret 16. juli 2008 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
MRN Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Det var ikke du som blotta, det var hun som smugkikka I enkelte land er begge delene like ulovlig (Jeg vet ikke hvordan det er i Norge, men tror du kan gå naken og gjøre hva du vil så lenge du er innenfor de fire veggene. Usikker på verandaer o.l.) Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Nice, om noen hadde onanert til meg hadde jeg tatt det som et kompliment. Kanskje vist meg frem litt ekstra:P Lenke til kommentar
andr3as Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Du kan trøste deg med at du ikke er den første gutten som blir tatt for noe slikt , regner med at du kan vente deg avis oppslag som dette i morgen :!: http://www.ba.no/nyheter/article3657802.ece Lenke til kommentar
Xaser Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Siden hun vinket til deg virker det som hun likte det Hadde hun blitt sur og sendt typen sin til å banke deg hadde hun vel heller pekt og ropt, med et sint ansikt. Synes egentlig du burde slå av en prat med henne, kanskje hun ble smigret og vil gi deg en hånd om du spiller kortene riktig Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 ? Hun vinka jo til deg. Det tyder vell på at hun syns det var kult. Ellers hadde du vell fått fingern i stedet tenker jeg. Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Er det en sexforbrytelse burde jeg være i forvaring akkurat nå :!: Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hørte en morsom historie for en god stund siden. En fyr hadde ny, ung kone og sønnen (sent tenårene eller deromkring) var på besøk. Faren var ute ganske lenge, sønnen og kona.... vel, la oss si likte hverandre. En stund senere skulle hele familien se en film de hadde tatt opp i ferien. Problemet var at videokameraet hadde stått på opptak på feil sted til feil tidspunkt, så gjett hva filmen egentlig viste? Jepp, sønnen og kona... Det er pinlig. Å dra den i vinduet mens du ser på pene damer er normalt. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Den historien ligner veldig på den der familien på ferie merker innbrudd, men kun tannbørstene er rørt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg