Shifty Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jess, trenger et nytt spill nå, føler jeg. Wii'en har støvet ned litt siden jeg fullførte Zelda: TP og Super Paper Mario. Har enda ikke fullført Metroid Prime 3 (holder på med MP1 nå, valgte å spille spillene i riktig rekkefølge), Zelda: OoT (pluss andre VC-spill), No More Heroes, og Super Mario Galaxy, men føler at jeg trenger noe nytt. Favorittsjangerne mine er vel RPG og action-spill. De eneste FPS-spillene jeg har klart å nyte på konsoll er faktisk Metroid Prime, grunnet de utrolige gode kontrollene. Favorittspillene mine til PS2 er Final Fantasy, men jeg tviler på at det finnes noe som ligner til Wii. Kanskje Tales of Symphonia og Crystal Chronicles til GC. Vel, hvis noen har noen tips (gjerne innenfor andre sjangere enn favorittene mine), så tar jeg gleder imot! Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Har du prøvd Resident Evil 4, Wii Edition? Ellers finner du svært mye moro i SSB: Brawl Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg har RE: Wii, men ikke spillt det så mye fordi jeg allerede har spillt det igjennom 3-4 ganger. Har også SSB: Brawl NTSC og en FreeLoader, men ryktene sier at den siste updaten av Wii sperrer FreeLoader? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Kommer et Chocobo spill snart, om du har freeloader får du det enda tidligere fra USA. Mulig det allerede er lansert, om du er en FF-fan kan du kanskje ha det litt gøy med den også. - Final Fantasy Fables: Chocobo's Dungeon Om du vil spille et RPG spill kan jeg anbefale Fire Emblem - Radient of Dawn. Oppdaget dette spillet nylig, og syns det er verdt tiden. Historien er ikke perfekt, men liker stilen og stemningen, og ikke minst vanskelighetsgraden veldig godt. Faktisk et spill der jeg ikke greier uten å dø og få game over en dusin ganger. I motsetning til Zelda, Okami, SMG osv som man kan runde ganske lett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå